اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801083578610385

هوشمند سازی خانه با قفل هوشمند

کد: 139801083578610385

https://goo.gl/hkdJQt

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که اکثر قفل‌های مکانیکی دارای ضعف‌های فنی و امنیتی بسیاری هستند، اما یک دستگیره دیجیتال درب می‌تواند سطح بالایی از امنیت را به وجود آورد و با ایجاد امکانات منحصر به فرد و روش‌های پیشرفته دسترسی، راحتی و آسایش را فراهم کند.

هوشمند سازی خانه با قفل هوشمند
هوشمند سازی خانه با قفل هوشمند

قفل هوشمند درب چیست؟

قفل هوشمند درب نوعی قفل درب بدون کلید است که باعث ارتقای امنیت درب ورودی و هوشمندسازی خانه می‌شود. این نوع قفل‌ها را می‌توان توسط فناوری‌های بلوتوثی و یا اینترنتی توسط نرم افزارهای هوشمند از راه دور کنترل کرد.

اکثر قفل‌های هوشمند را می‌توان به خانه هوشمند متصل کرد. به این ترتیب می‌توان سیستم‌های هوشمند خانه را مطابق با وضعیت درب وردی برنامه‌ریزی کرد. به عنوان مثال در صورت خارج شدن از منزل، با ارسال دستور از دستگیره دیجیتال درب به سیستم هوشمندسازی، سیستم‌های گرمایشی و روشنایی موقتا خاموش می‌شوند.

در کل هدف قفل دیجیتال درب مانند سایر دستگاه‌های هوشمند ایجاد راحتی و امنیت برای کاربران است.

تاریخچه پیشرفت قفل دیجیتال درب

در گذشته و در اوایل دهه ۹۰، از دستگیره دیجیتال درب بیشتر در هتل‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گرفت. دلیل آن نیز جایگزینی کلیدهای مکانیکی با کلیدهای الکترونیکی و کارت‌ها بود که باعث افزایش راحتی و کاهش هزینه‌ها می‌شد. با استفاده از یک کارت علاوه بر دسترسی به قفل درب اتاق‌ها، امکان دسترسی به سایر بخش‌های هتل مانند پارکینگ‌ها نیز وجود داشت.

پس از استفاده موفقیت‌آمیز دستگیره دیجیتال درب در هتل‌ها و آشنایی بیشتر مردم با این محصولات، اکتر افراد جامعه از هر قشری ترجیح دادند که از این نوع قفل‌ها به جای قفل‌های مکانیکی استفاده کنند. در این زمان بود که با رشد روز افزون کاربران این محصولات هوشمند، تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید مدل‌های مختلف دستگیره‌های دیجیتال کردند.

با پیشرفت تکنولوژی و ارتباط بیشتر مردم با فناوری‌های ارتباط از راه دور مانند بلوتوث و اینترنت، کاربران می‌توانستند از راه دور توسط نرم افزارهای هوشمند موبایل، دستگیره دیجیتال درب را کنترل کنند. رسیدن به این تکنولوژی بزرگترین انقلاب را در صنعت قفل به وجود آورد.

در حال حاضر نیز با توجه به اینکه اکثر لوازم الکترونیکی از تکنولوژی‌های هوشمند و کنترل از راه دور برخوردار هستند، می‌توان دستگیره‌های دیجیتال را توسط سیستم‌های هوشمندسازی به لوازم الکترونیکی متصل و آن‌‌ها را با هم کنترل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل