اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711073434110385

مزایای قفل دیجیتال اداری

کد: 139711073434110385

https://goo.gl/BgRBxe

، تهران , (اخبار رسمی): ویژگی‌های قفل الکترونیکی، آن‌ها را به وسیله‌ای مناسب برای کنترل ورود و خروج در مکان‌های اداری و تجاری تبدیل کرده است.

مزایای قفل دیجیتال اداری
مزایای قفل دیجیتال اداری

قفل دیجیتال اداری برای صاحبان کار این امکان را فراهم می‌آورد تا با نصب این قفل‌ها بر روی درب ورودی کسب‌وکار خود را از راه دور مدیریت کرده و ورود و خروج افراد مختلف و پرسنل خود را مدیریت کنند

قفل دیجیتال یکی از آخرین فناوری‌ها در تجهیزات امنیتی است. قفل الکترونیکی اداری برای صاحبان کار این امکان را فراهم می‌آورد تا با نصب این قفل‌ها روی درب ورودی کسب و کار خود را از راه دور مدیریت کرده و ورود و خروج افراد مختلف و پرسنل خود را مدیریت کنند.

انواع مختلفی از این نوع قفل‌ها وجود دارد که براساس ویژگی‌ها و کارایی و همچنین امنیت آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. انتخاب قفل می‌تواند علاوه بر تامین امنیت با بیشترین امکانات ممکن، خیال شما کاملا از بابت امنیت درب ورودی محل کسب و کار راحت می‌شود.

مزایای استفاده از قفل دیجیتال اداری

یکی از مزایای ویژه قفل الکترونیکی، ریموت از راه دور آن است. می‌توان این قفل‌ها را از طریق تلفن همراه کنترل کرد و علاوه بر این با ثبت ورود و خروج پرسنل، می‌توان تمامی امور مربوط به درب ورودی مانند صدور مجوز ورود را مدیریت کرد.

مزیت استفاده از ریموت کنترل به عنوان یکی از روش‌های کنترل از راه دور این وسیله هم روشی مناسب برای کنترل ورود و خروج و صدور مجوز ورود از جانب منشی بیرون از اتاق است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع قفل‌ها، وجود مکانیزم قفل اتوماتیک در آن است که در اماکن اداری و پر رفت و آمد کاربردهای زیادی دارد. این قفل‌ها به این صورتی عمل می‌کند که به محض بسته شدن درب، دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک درب را قفل می‌کند.

همچنین ویژگی‌های دیگر قفل الکترونیکی آن‌ها را به وسیله‌ای مناسب برای کنترل ورود و خروج در مکان‌های اداری و تجاری تبدیل کرده است، صدور مجوز دسترسی برای افراد خاص و جلوگیری از ورود سایر افراد به اماکن حساس امنیتی مانند اتاق سرورها، اتاق مدیریت، آزمایشگاه و … است.

اما نکته‌ای که در هنگام خرید قفل دیجیتال حتما نیاز است که به آن توجه شود، قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های اتوماسیون اداری این نوع قفل‌ها است. به این شکل به راحتی قادر خواهیم بود از طریق فناوری‌های مجهز به WiFi مانند تلفن همراه و یا لپ تاپ، ورود و خروج پرسنل را از هر جای دنیا ثبت و مدیریت کنیم.

نکته دیگری که باید در نظر داشت ویژگی‌های امنیتی متناسب با شرایط کسب و کار است. با انتخاب درست یک قفل دیجیتال می‌توان امنیت کسب و کار را تضمین کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]