اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710013349810385

نقش قفل هوشمند در هوشمندسازی منازل چیست؟

کد: 139710013349810385

https://goo.gl/XQupHB

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه‌ی هوشمندسازی ساختمان قفل هوشمند است. قفل هوشمند یا همان قفل دیجیتال به آسانی می‌تواند عبور و تردد افراد را تحت کنترل داشته باشد.

نقش قفل هوشمند در هوشمند سازی منازل چیست؟
نقش قفل هوشمند در هوشمندسازی منازل چیست؟

یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه هوشمندسازی ساختمان قفل هوشمند است. قفل هوشمند یا همان قفل دیجیتال به آسانی می‌تواند عبور و تردد افراد را تحت کنترل داشته باشد

هوشمندسازی منازل در کشور قدمت زیادی ندارد. همه می‌دانند که خانه را به هنگام ساخت توسط نیروی برق کار سیم‌کشی می‌کنند. سیستم سیم‌کشی بنا به اینکه خانه از چه پروتکلی برای هوشمندسازی استفاده می‌کند، ممکن است فرق کند. زمانی که در یک خانه هوشمند سکونت دارید می‌توانید بدون رفتن از اتاقی به اتاق دیگر کنترل همه چیز را در دست بگیرند. به عنوان نمونه می‌توانید چراغ یکی از اتاق‌ها را که روشن مانده است را از اتاقی دیگر خاموش کنند. حتی هنگامی که ساکنان در بیرون خانه هستند هم می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و متصل کردن آن به اینترنت کنترل خانه را از راه دور در اختیار بگیرند. برای اینکار تنها کافی است اراده کرده تا سیستم هوشمند منزل تمام اوامر را اجرا خواهد کند. کنترل از راه دور ابزارهای منزل می‌تواند شامل کنترل نورها یا لامپ‌ها، سیستم سرمایشی و گرمایشی و حتی قفل هوشمند باشند.

به عنوان نمونه اگر به سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره شود، این سیستم هوشمندسازی با توجه به دمای همیشگی هوا کاملا تشخیص می‌دهد که عادات سرمایی و گرمایی شما چیست و دمای خانه را با توجه به نیاز تنظیم خواهد کرد. مهمترین مزیت این روش صرفه جویی در مصرف انرژی و هدر نرفتن آن است.

سیستم هوشمندسازی منزل می‌تواند همه چیز را تحت کنترل خودش بگیرد. حتی زمانی که برای مسافرت طولانی و دور از خانه خارج می‌شوید. مثلا می‌توان برای گمراه کردن سارقین در ساعات معینی برق منزل را خاموش و روشن کرد. حتی در صورتی که وسیله‌ای را فراموش کرده‌اید که خاموش کنید، سیستم هوشمندسازی این کار را انجام خواهد داد. با استفاده از سیستم هوشمندسازی می‌توان با خیال راحت از مسافرت خود لذت برد.

قفل هوشمند چگونه در هوشمند سازی خانه نقش دارد؟

یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه هوشمندسازی ساختمان قفل هوشمند است. قفل هوشمند یا همان قفل دیجیتال به آسانی می‌تواند عبور و تردد افراد را تحت کنترل داشته باشد و محدودیت‌های مورد نیاز را اعمال کند. هنگام ترک منزل فقط کافی است درب را ببندید و از خانه خارج شوید و خیالتان راحت باشد که قفل هوشمند تمام مسئولیت امنیت خانه را به عهده می‌گیرد.

قفل‌های دیجیتالی راحتی، آسودگی، زیبایی و امنیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. می‌توان قفل دیجیتال خود را با اتصال به سیستم هوشمندسازی ساختمان کاملا در اختیار گرفت. امروزه می‌توان جهت بازکردن انواع درب‌ها، از قفل هوشمند استفاده کرد.

در واقع قفل‌های مکانیکی جای خود را به قفل‌هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی داده‌اند. به بیان دیگر می‌توان قفل الکترونیکی را سیستمی دانست که بر پایه یکی از مکانیزم‌های شناسایی رمزی، کارت‌های مغناطیسی RFID، تگ، اثر انگشت و یا مگنت، درب منازل را باز و بسته می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی