اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711303488710385

چرا هتل‌ها حتما باید از قفل کارتی استفاده کنند؟

کد: 139711303488710385

https://goo.gl/p96MA3

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل‌ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

چرا هتل ها حتما باید از قفل کارتی استفاده کنند؟
چرا هتل‌ها حتما باید از قفل کارتی استفاده کنند؟

امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

امروزه مسئله امنیت در هتل‌ها به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است، به این دلیل که در گذشته به دلیل سیستم امنیتی پایین قفل‌های مکانیکی دزدی و گم شدن اشیا در هتل‌ها بسیار رایج بود. امروزه استفاده از انواع قفل الکترونیکی مانند قفل کارتی و قفل هتلی در تقریبا تمام هتل‌ها امنیت مسافران را تضمین کرده است.

شاید این سوال وجود داشته باشد که چرا امنیت قفل هتلی و کارتی به چه دلیل بیشتر از قفل الکترونیکی است چه ویژگی‌هایی در این قفل‌ها آنها را از سایر قفل‌های سنتی متمایز می‌کند؟ در این نوشته سعی شده است پاسخ این سوالات بررسی شود تا افرادی که قصد خرید این قفل‌ها را دارند بتوانند انتخاب درستی داشته باشند و با آگاهی کامل به خرید بپردازند.

با استفاده کردن از قفل کارتی هتلی در هتل‌ها می‌توان گزارش کاملی از ورود و خروج کاربران و مهمانان در اتاق‌ها ثبت کرد. 

قفل الکترونیکی این قابلیت را دارد که بتوان با استفاده از آن دسترسی‌های متفاوتی برای افراد مختلف به وجود آورد. این کار باعث خواهد شد که جلوی هرگونه سو استفاده از آنها گرفته شود.

کارت‌های قفل هتلی و قفل کارتی را به سادگی نمی‌توان کپی کرد، برای کپی‌برداری از کارت‌ها حتما باید به سیستم اصلی دسترسی داشت.

سیتسم ضد حریق قفل هتلی باعث آسایش مسافران خواهد شد. قفل الکترونیکی ساعت داخلی قابل تنظیم دارد که در ساعات خاصی قفل می‌شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]