اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709223332110385

آشنایی با قفل الکترونیکی و انواع آن

کد: 139709223332110385

https://goo.gl/8TJW8h

، تهران , (اخبار رسمی): جایگزینی قفل الکترونیکی یا همان قفل دیجیتال به جای قفل مکانیکی قدیمی که با استفاده از کلید باز می‌شوند، در واقع مسیری به سوی هوشمندسازی منازل و محل کارها است.

قفل الکترونیکی و انواع آن
قفل الکترونیکی

استفاده از قفل الکترونیکی یا همان قفل دیجیتال می‌تواند ظاهری زیبا به درهایی که این نوع قفل‌ها بر روی آنها نصب می‌شود ببخشد. 

انواع قفل‌های الکترونکی

قفل‌های دیجیتال و الکترونیکی انواع مختلفی دارند، در این مقاله انواع قفل الکترونیکی معرفی خواهد شد تا با توجه به کارایی و موارد استفاده بتوان قفل مناسبی خریداری کرد.

اولین قفل‌های دیجیتال فقط از صفحه کلید با رمز عبور جهت حفظ امنیت استفاده می‌کردند. با وجود اینکه مدل‌های جدیدتر این قفل‌ها از پانل‌های لمسی به جای دکمه استفاده می‌کنند و دارای ویژگی‌های امنیتی بیشتری هستند ولی صفحه کلید هنوز هم محبوب است.

قفل کارتی

قفل کارتی از نوع فرکانس رادیویی از کارت مغناطیسی استفاده می‌کنند. ممکن است همیشه مجبور باشید کارت را در جیب یا کیف پول داشته باشید، به این معنی که اگر در تاریکی باشید یا هنگامی که دست پر است باز باید با زحمت پیدا کردن کارت وارد خانه خود شوید و حتی امکان دارد آنها را در خانه جا گذاشته باشید این نوع قفل‌ها بیشتر در هتل‌ها استفاده می‌شوند و به آنها قفل هتلی گفته می‌شود.

قفل‌های بلوتوث

قفل‌های RFID و  قفل‌های بلوتوث نیز به روش مشابه عمل می‌کنند،  این روش می‌تواند شناسایی آی دی بلوتوث گوشی هوشمند را به شکل هوشمند انجام دهد و با پیدا کردن آنها باز می‌شوند. اکثر قفل‌های بلوتوث، در شرایطی که باطری گوشی تمام شده باشد و تلفن همراه خود را همراه نداشته باشید از ابزار ثانویه ورود الکترونیکی استفاده می‌کنند.

قفل اثر انگشت

قفل اثر انگشت یا ورود بیومتریک از شناسه اثر انگشت برای باز کردن قفل استفاده می‌کند. اگر از این ویژگی در موبایل یا لپ تاپ استفاده کرده باشید، احتمالا متوجه نحوه کارکرد این قفل‌ها می‌شوید. کل کاری که باید انجام داد این است که اثر انگشت خود و افرادی که می‌خواهید به خانه دسترسی داشته باشند را در برنامه موجود در این قفل تعریف کنید تا سیستم بتواند مجاز بودن فرد جهت ورود به خانه را تشخیص دهد.

قفل تشخیص چهره

این نوع از قفل‌ها می‌توانند با استفاده از تشخیص چهره اجازه ورود افراد به داخل خانه را بدهند، این دستگیره الکترونیکی در واقع یک قفل دیجیتال هوشمند با فناوری و تکنولوژی تشخیص چهره است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی