اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333529206

بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم محصولات تولیدکنندگان شکا (2)

معرفی تولید‌کنندگان فروشگاه شکا

کد: 13970924333529206

https://goo.gl/HZ3dVL

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت نخستین جشنواره بزرگ فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka و بر اصل استراتژی ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم محصولات تولیدکنندگان ایرانی در این مقاله به معرفی برخی دیگر از تولیدکنندگان فروشگاه شکا پرداخته می‌شود.

معرفی تولید‌کنندگان فروشگاه شکا
آشنایی با تولید‌کنندگان فروشگاه شکا

به مناسبت نخستین جشنواره بزرگ فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka و بر اصل استراتژی ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم محصولات تولید‌کنندگان ایرانی این مرکز در نظر دارد تا تولید‌کنندگان و محصولات‌شان را که در این وب سایت ثبت‌نام کرده‌اند را برای آشنایی کاربران خود معرفی و تبلیغ کند. در ذیل گروهی دیگر از تولید‌کنندگان و نوع محصولات‌شان را مشاهده می‌کنید.

ایده‌ایی نو در غالب طرحی کهن 

نبـات در ایران علاوه بر جنبه دارویی و درمانی، از دیرباز نماد شادمانی بوده است. از این فرآورده برای رفع خستگی‌های مفرط جسمی وفکری ناشی از کار و فعالیت بسیار موثر بوده است. این مرکز با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین تولید و بسته‌بندی مدرن و جدید در شهر قم شروع به کار کرده است. دارای ثبت علامت تجاری شهد‌بهار و دریافت مجوز و استانداردهای بهداشتی لازم و قانونی از سازمان غذا و دارو ایران هدف نبات شهد بهار کیفیت در تولید و نوآوری در بسته‌بندی است. شعار این تولید‌کننده این است که بسته‌بندی متفاوت، ایده‌ایی نو در غالب طرحی کهن  بر این باوریم نبات با رنگ و طعم اصیل زعفران شایسته هدیه دادن است.              

رایحه‌های معطر

عسلی هیمل محصولی بی‌نظیر از کندوهای واقع در دامنه‌‌های کوه سبلان است. این عسل در اردهای سراب تولید شده است روستای اردها یکی از بهترین مناطق برای پرورش زنبورعسل است. دلیل آن نیز وجود آب وهوا و پوشش گیاهی مناسب دراین منطقه است مهمترین املاح معدنی موجود درعسل کلسیم، پتاسیم، سدیم، منگنز، آهن، مس، فسفر، منیزیم و گوگرد است. همچنین دارای انواع پروتئین، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک اسیدهای آمینه، مشتقات کلروفیل، مقداری آنزیم و رایحه‌های معطر است. به عبارتی خواص آن بسته به‌ اینکه زنبورازچه گیاهانی تغذیه کرده متفاوت است. اصولا دسته‌بندی عسل بر اساس گیاهانی است که زنبور از آنها شهد جمع‌‌آوری کرده است.

نوشیدنی‌هایی ارگانیک

چای ایرانی تنها چای ارگانیک در جهان، چای از جمله نوشیدنی‌هایی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد، اما اینکه چه نوع چایی مصرف می‌کنیم خیلی مهم است. چای ایرانی تنها چای درجهان است که حتی یک گرم سم به آن زده نمی‌شود. آقای چای محصولات خود را مطابق با ذائقه مصرف‌کننده که مستقیما ازتولید به مصرف می‌باشد و بدون هیچ واسطه‌ای برگ‌های با کیفیت و ممتازچای از باغ‌های چای روستاهای گیلان برداشت می‌شود، به همین خاطر چه خوب است اگر می‌خواهیم چای بنوشیم  چای ایرانی مرغوب را انتخاب کنیم که حداقل فاقد افزودنی از نوع رنگ و طعم شیمیایی و مصنوعی است. اگر به فکر سلامتی خود و خانواده‌ی خود هستید چای ایرانی که فاقد هرگونه اسانس و مواد افزودنی بوده را مصرف کنید.

دانش و تکنولوژی

گیل چای با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا مراحل متعدد آزمایش برگ‌های چای را انجام داده و پس از اطمینان از سلامت محصول نسبت به درجه‌بندی چای اقدام می‌کند. سپس در قالب بسته‌بندی‌های مختلف به عرضه چای سالم ودرجه یک ایرانی برای سلیقه‌های و ذائقه‌های مختلف مصرف کنندگان اقدام می‌کند. این شرکت دارای پروانه بهره‌برداری وزارت صنایع، پروانه بهره‌برداری وزارت بهداشت و نشان استاندارد سازمان استاندارد ایران و نشان سازمان غذا و دارو و پروانه ساخت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است. اگر به فکر سلامتی خود و خانواده‌ی خود هستید چای ایرانی که فاقد هرگونه اسانس و مواد افزودنی بوده را مصرف کنید.

طلای سرخ

زعفران خواص فراوانی دارد و با وجود این خواص دارویی شگفت‌انگیزش و همچنین عطر و بوی فوق‌العاده‌ای که دارد به گرانترین و ارزشمندترین ادویه جهان تبدیل شده است. زعفران برای خیلی از بیماری‌ها موثر است و با مصرف درست آن می‌توان شرایط بهبود آن بیماری را فراهم کرد. گروه تولیدی محصولات غذایی گلچم تولیدکننده زعفران با نام‌ تجاری گلچم با بسته‌بندی مناسب و بهداشتی و مطمئن با رنگ‌و‌بوی دوست داشتنی زعفران ایرانی است.

سخن آخر با کاربران

هدف ازایجاد یک سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکزکه شامل شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی است قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران را فراهم می‌سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی