اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710193391910385

امکانات و کارایی قفل الکترونیکی و قفل کارتی

کد: 139710193391910385

https://goo.gl/XFQiyy

، تهران , (اخبار رسمی): در قفل الکترونیکی کارتی دو عدد کارت وجود دارد البته می‌توان تا 20 کارت برای این قفل‌ها تعریف کرد. قفل کارتی بیشتر در درب‌های اتاق‌های هتل استفاده می‌شود که به آن قفل هتلی می‌گویند.

امکانات و کارایی قفل الکترونیکی و قفل کارتی
امکانات و کارایی قفل الکترونیکی و قفل کارتی

قفل الکترونیکی یکی از جدیدترین سیستم‌های امنیتی است که با پیشرفت تکنولوژی بر روی درب‌های ساختمان‌های مسکونی، درب شرکت‌ها، درب اتاق‌های هتل نصب می‌شود. این قفل‌ها علاوه بر اینکه امنیت بالایی برای ساختمان به ارمغان می‌آورد، به دلیل ظاهر زیبا و لوکسی که دارد می‌تواند زیبایی زیادی به درب‌های ساختمان شرکت یا هتل‌ها ببخشد. از انواع مختلف قفل الکترونیکی می‌توان به قفل کارتی، قفل هتلی، قفل اثر انگشت و قفل‌های رمزی اشاره کرد.

انواع سیستم‌های امنیتی قفل الکترونیکی 

۱- امنیت قفل الکترونیک توسط رمز:

در این مدل قفل دیجیتال که در دو نوع دکمه‌ای و لمسی وجود دارد. می‌توان یک رمز بین ۴ تا ۱۲ رقم را تعریف کرد و قابلیت تنظیم صفحه کلید با صدا یا بدون صدا وجود دارد.

۲- قابلیت کد‌های تصادفی:

قبل از ورود رمز اصلی، دستگاه قفل دیجیتال دو عدد تصادفی می‌دهد تا جای اثر انگشت بر روی تمامی اعداد باشد و رمز شخصی به هیچ وجه قابل تشخیص نباشد.

۳- سیستم امنیتی کارت و رمز:

با فعال کردن این سیستم به هنگام ورود علاوه بر وارد کردن رمز باید کارت را هم شناسایی کرد.

۴- امنیت قفل دیجیتال توسط کارت:

در این مدل قفل دیجیتال دو عدد کارت وجود دارد البته می‌توان تا 20 کارت برای این قفل‌ها تعریف کرد. قفل کارتی بیشتر در درب‌های اتاق‌های هتل استفاده می‌شود که به آن قفل هتلی می‌گویند.

۵- امکان دسترسی به قفل دیجیتال توسط کلید مکانیکی:

کلید مکانیکی در مواقعی کاربرد دارد که رمز خود را فراموش کرده‌اید، و یا کارت خود را گم کرده یا همراه نداشته باشید، و یا باتری دستگاه قفل الکترونیک تمام شده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]