اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971106343079206

شکا یعنی استراتژی به کمک فناوری دیجیتال

شکا، فرهنگ حمایت از محصولات ایرانی

کد: 13971106343079206

https://goo.gl/UX1FBN

، تهران , (اخبار رسمی): اهداف وب سایت شکا، حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی که یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است و آشنایی هر چه بیشتر کاربران با تولید‌کنندگان و برند ایرانی و محصولات ارگانیک ایرانی است.

شکا با استراتژی نوین درحمایت ازمحصولات ایرانی
اهداف این وب سایت حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی است.

اهداف این وب سایت حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی که یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است و آشنایی هرچه بیشتر کاربران با تولید‌کنندگان و برند ایرانی و محصولات ارگانیک ایرانی در قالب تصاویر با جلوه‌های بصری و با کیفیت جهت‌دهی شده است.

شکا eshoka یعنی استراتژی به کمک فناوری دیجیتال به صورت تخصصی که در حمایت از تولید‌کنندگان محصولات ایرانی قدم برداشته است استراتژی شکا بر سه اصل ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم به کمک فناوری دیجیتال استوار شده است.

فناوری دیجیتال: فرصتی ارزشمند برای کسب و کارهای نوین

سایت دایرکتوری: منبع غنی برای کاربران و نمایشگاه دائمی محصولات تولید‌کنندگان ایرانی

بازاریابی یکپارچه: ارتباطات نوین دیجیتالی، ایجاد یکپارچه ابزارهای ارتباطی، تبلیغات گسترده وهماهنگ

فروش مستقیم: یک روش جایگزین کارآمد در کاهش قیمت‌ها و کیفیت محصولات ایرانی

در هر شهر ایران که پا می‌گذارید یک یا چند مدل شیرینی سوغاتی وجود دارد. اصالت و طعم و رایحه شیرینی‌های سنتی ایرانی را نمی‌توان در هیچ‌ یک از شیرینی‌های دیگر پیدا کرد. با برخی از قدیمی‌ترین شیرینی‌های شهرهای ایران آشنا شویم.

شیرینی‌های سنتی:

قزوین: باقلوای لوزی، اتابکی، نان نازنک و نان برنجی و... تبریز: قراییه، راحت الحلقوم و... بوشهر: نان پادرازی و رنگینگ خرما،  خرما و فرآورده‌های خرمایی و...  یزد: قطاب، باقلوا، پشمک، حلوا ارده، ارده، کنجد و فرآورده‌های کنجدی و... کرمان: کلمپه، کماج سهن، نان چرخی، حاج بادام، قطاب، برشتوک، نان پر، قاووت و... کرمانشاه: نان برنجی وخرمایی و... آذربایجان: لوزانک، سی و سوجوق، نقل وآبنبات و...  خوزستان: کلوچه‌های سنتی، خرما و فرآورده‌های خرمائی و... ایلام: کاک، کله برنجی وبژی برساق و... چهار محال بختیاری: گزبلداجی و...  لرستان: برساق لکی و قطاب لکی و...  خراسان: شیرینی مشهدی، انواع نبات و زنجبیلی و… اصالت و طعم و رایحه شیرینی‌های سنتی ایرانی که همراه با چاشنی‌های گیاهان معطر و مفید مانند زعفران و عسل وگیاهان دارویی مانند تخم شربتی، کنجد و.... را نمی‌توان در هیچ یک از شیرینی‌های دیگر پیدا نمود شیرینی‌های سنتی ایرانی ارگانیک‌ترین شیرینی‌های دنیا است.        

چای ارگانیک ایرانی:

بهتر است نگاه خود را به این نوشیدنی ساده اما پرفایده از یک دید سطحی به نگاهی عمیق‌تر تغییر دهید. چون موضوع درباره چای و فوایدش جدی‌تر از آن چیزی که تا به امروز فکر می‌کردیم. چای ایران یکی از سالم‌ترین چای در دنیا است که از هیچ‌گونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود.

زعفران:

زعفران یکی از آن ادویه‌های درجه یک ایرانی است. همان‌که عطر و رنگ بی‌نظیرش نشان سفره‌های ایرانی‌ها است. در بسیاری از غذاها و شیرینی‌های ایرانی می‌توان رد‌ و‌ بویی از زعفران پیدا کرد. اما به محض اینکه که با خواص شگفت‌آور زعفران آشنا شدید سعی می‌کنید هر طور شده، نقش آن را در رژیم غذایی پررنگ‌تر کنید.

عسل:

عسل یکى از نعمت‌هاى بزرگ الهى است که سرشار از ارزشمندترین مواد حیاتى اعم از مواد آلى، معدنى، قندهاى طبیعى، انواع ویتامین و... است که زنبورعسل از شهد شیرین بهترین گلها مکیده و پس از افزودن انواع آنزیم‌ها و انجام چند عمل شیمیایى بر روى آن، تبدیل به مایعى بسیار خوشبو، خوش طعم، لذیذ، نشاط آور، مقوى و شفابخش به نام عسل شده و سخاوتمندانه به ما تقدیم نموده است.

شکا همراه با تولید‌کننده ایرانی همگام در حمایت از تولید داخلی و محصولات ایرانی، به صورت یک سایت دایرکتوری در حال فعالیت است و به عنوان یک نمایشگاه دائمی برای برند و محصولات ایرانی فعالیت می‌کند. این سایت محصولات ایرانی را از اقصی نقاط ایران به صورت بصری دریک سایت متمرکز کرده و به صورت یکپارچه برای برند ومحصولات ایرانی تبلیغات انجام می‌دهد و در فروشگاه جامع اینترنتی شکا به فروش می‌رساند.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی