اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711093438110903

محاسبه قیمت هزینه کارشناسی خودرو در محل

کد: 139711093438110903

https://goo.gl/kvK4bq

، تهران , (اخبار رسمی): عوامل متعددی در تعیین قیمت کارشناسی خودرو تاثیرگذار است، طبیعتا در خودروهای دنده اتومات آپشنال که نیاز به بررسی بیشتر کارشناس دارد، هزینه کارشناسی خودرو نسبت به خودروهای معمولی مانند پراید بیشتر است.

محاسبه قیمت هزینه کارشناسی خودرو در محل
محاسبه قیمت هزینه کارشناسی خودرو در محل

کاربران اتوناین با پرداخت هزینه کارشناسی خودرو در محل می‌توانند از خدمات تعیین رنج قیمتی خودرو، ارزیابی رنگ‌شدگی خودرو، ارزیابی خودرو از لحاظ فنی، بررسی مدت بیمه‌نامه و وضعیت لاستیک‌ها بهره‌مند شوند

هزینه کارشناسی خودرو در محل با توجه به نوع ماشین و آپشنال بودن آن متفاوت است. به عنوان مثال در خودرویی مانند پراید که یک خودرو معمولی است و در آن هیچ نوع سیستم خاصی به کار نرفته به طبع هزینه کارشناسی خودرو در این ماشین نسبت به یک خودرو اتومات آپشنال دنده اتومات با انواع سیستم‌های رفاهی به کار رفته در آن که نیاز به بررسی بیشتری هم دارد متفاوت است.

همه در جامعه امروز نیازمند یک اتومبیل شخصی برای رفع نیازهای روزمره خود هستند و در زندگی خود یک مبلغی را به خرید خودرو اختصاص می‌دهند. گاهی بودجه به اندازه‌ای نیست که بتوان یک اتومبیل صفر کیلومتر تهیه کرد یا برای خرید اتومبیل دست دوم استراتژی خاص خود را داریم. اما در مقابل با نخریدن خودرو صفر کیلومتر نمی‌خواهیم هزینه‌های گزافی برای تعمیر اتومبیل دست دوم و کارکرده پرداخت کنیم. از این حیث به دلیل کلاهبرداری‌های دلالان و عدم صداقت فروشنده همیشه به یک کارشناس خودرو نیاز است. تا هر آنچه را از دید یک خریدار در خرید اتومبیل پنهان می‌ماند را بررسی کرده و با خیالی آسوده یک خرید ایمن داشت و بهای واقعی خودرو مورد نظر را بپردازد.

کارشناسی خودرو همان‌طور که قبلا هم به آن اشاره شد شامل بررسی رنگ، بدنه، فنی، کیلومتر و آپشن‌ها است.

اتوناین با برخورداری از تجربه‌ای والا در این امر و همچنین کارشناسان مجرب به طور قطع بهترین و ایمن‌ترین راه برای خرید خودروی کارکرده سالم است.

شایان ذکر است در سامانه کارشناسی خودرو اتوناین هزینه کارشناسی یک مبلغ ثابت است و فاقد مالیات بر ارزش افزوده و غیره است.

همچنین هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان در محل (در شهر تهران) بر عهده خود این مرکز است و تنها در صورت تنظیم قولنامه یک مبلغی علاوه بر هزینه کارشناسی خودرو از خریدار گرفته خواهد شد.

اطلاع از هزینه  کارشناسی خودرو، حق مسلم خریدار است و به همین خاطر مراحل کارشناسی خودرو در این مطلب شرح داده می‌شود.

کارشناسی خودرو در اتوناین

بررسی رنگ خودرو

بررسی بدنه و کارشناسی فنی خودرو

بررسی کیلومتر و آپشن‌ها

کارکرد صحیح موتور ماشین و قطعات فنی

تست ماشین در حرکت و موارد مشابه

در مرکز اتوناین کارشناسی تمامی موارد مذکور به بهترین شکل انجام خواهد گرفت و این تضمین وجود دارد که در برابر هزینه‌ای که برای کارشناسی خودرو پرداخته می‌شود، خریدی ایمن و مطمئن خواهید داشت.

خریدار می‌تواند با اتوناین، اتومبیل دلخواه را به هر طریقی (اینترنت، آگهی و…) پیدا کند و از آن بازدید کند، اگر مورد پسند قرار گرفت با سامانه کارشناسی خودرو اتوناین تماس برقرار کند و کارشناسان این مرکز ظرف مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه در محل حضور پیدا می‌کنند و پس از چکاپ اتومبیل، شخص را از ایرادات احتمالی و قیمت مناسب خودرو مطلع می‌سازند. با ذکر موارد یاد شده، بدون داشتن دانش فنی، خریدار می‌تواند با دید باز اقدام به خریدی مطمئن کند و در آخر با توجه به قیمت و نوع کارشناسی خودرو هزینه کارشناسی خودرو را پرداخت کند.

علاقه‌مندان به درخواست خدمات از اتوناین با پرداخت هزینه کارشناسی خودرو در محل می‌توانند از خدمات زیر بهره مند شوند:

قدم اول: تعیین رنج قیمتی خودرو انتخابی

در مرحله نخست کارشناس با توجه به برند خودرو، نرخ دلار روز، سال تولید خودرو، میزان کارکرد که اغلب با دیاگ زدن مشخص می‌شود و نظر به سلامت ظاهری خودرو ارزیابی می‌شود.

قدم دوم: ارزیابی رنگ شدگی خودرو انتخابی

برای اطمینان از رنگ شدگی خودرو کارشناسان اتوناین با در اختیار داشتن تجهیزات لازم، تمامی قسمت‌های خودرو را بررسی کرده و به خریدار این اطمینان را می‌دهند که هیچ قسمتی از ماشین از دید او پنهان نماند و او را از نتیجه آن مطلع سازند.

قدم سوم: ارزیابی خودرو از لحاظ فنی

برای مطمئن شدن سلامت خودرو از لحاظ فنی معمولا مشتریان خودرو را نزد یک مکانیک می‌برند تا آن‌ها را از ایرادات احتمالی خودروی انتخابی مطلع سازد. ولی اتوناین برای سهولت حال مشتریان خدمات کارشناسی فنی خودرو را هم در پکیج خدمات خود قرار داده است و کارشناسان، خودروی انتخابی را از لحاظ موتور و گیربکس و… مورد بررسی قرار می‌دهند.

علاوه بر این تمامی قسمت‌های سیستم خنک کاری و رادیاتور، ترمز و فرمان، سیستم تعلیق و چرخ‌ها که از مهمترین بخش‌های فنی یک خودرو به شمار می‌رود را بررسی کرده تا اگر دچار مشکل اساسی بود به آنها اطلاع دهند.

در صورت ایرادات اساسی در بخش‌های فنی خودرو توصیه می‌شود از خرید آن خودرو صرف نظر کرده زیرا خرید آن یک اشتباه محض است.

قدم چهارم: بررسی مدت بیمه نامه و وضعیت لاستیک‌ها

در زمان خرید خودرو اصولا اگر اتومبیلی کمتر از ۳ تا ۴ ماه بیمه داشته باشد در حقیقت آن اتومبیل فاقد بیمه تلقی می‌شود که با توافق طرفین هزینه ۶ ماه بیمه از مبلغ کل خودرو کسر می‌شود.

در خصوص وضعیت لاستیک‌ها هم در صورتی که لاستیک‌ها از عاج مناسبی برخوردار نباشد طبق قیمت عرف بازار قیمت یک جفت لاستیک از مبلغ کل اتومبیل کسر خواهد شد.

البته این دو مورد کاملا توافقی است و اگر هر دو طرف معامله تمایل داشته باشند کارشناس خودرو در این خصوص تعیین کننده مبلغ است.

در آخر به این مسئله توجه باید کرد که قصد فروشنده از فروش خودرو دقیقا چیست؟ بهترین حالت فروش یک خودرو سالم، دست دوم و کارکرده این است که فروشنده قصد ارتقا مدل اتومبیل خود را داشته باشد و اگر شاهد امتناع او از تماس با کارشناس خودرو یا افراد خبره شد و حرف‌های ضد و نقیضی را از او شنید باید به سلامت خودرو شک کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه جامع کارشناسی خودرو اتوناین

این شرکت با راه اندازی سامانه هوشمند اتوناین در نظر دارد تا به هم میهنان عزیز در حیطه خدمات اتومبیل همچون: کارشناسی خودرو، اجاره خودرو، صدور بیمه نامه و .... یاری رسان باشد تا ضمن سهولت حال آنان خرید و فروش مطمئنی را تجربه نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]