اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109343889461

بلاگ آموزش برق شرکت الیکا الکتریک

کد: 13971109343889461

https://goo.gl/PZ3r49

، اصفهان , (اخبار رسمی): بلاگ آموزش برق شامل مباحث مهندسی برق، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی، نصب تابلو برق، طراحی تابلو برق، آموزش تابلو برق سه فاز و اتوماسیون صنعتی است.

بلاگ آموزش برق
بلاگ آموزش برق شرکت الیکا الکتریک

بلاگ آموزش برق شرکت فنی مهندسی الیکا الکتریک

توجه خاصی که در دهه اخیر در جهان به آموزش‌های تخصصی معطوف شده است، حاکی از این حقیقت است که  آموزش تنها راه تربیت نیروی انسانی متخصص و ابزار مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات، محصولات و ابداع و نوآوری است. دراین راستا شرکت فنی و مهندسی الیکا الکتریک اقدام به راه اندازی بلاگ آموزش برق کرده که شامل مباحث زیر است:

مهندسی برق، برق ساختمان، برق صنعتی، نصب تابلو برق، طراحی تابلو برق، آموزش تابلو برق سه فاز و اتوماسیون صنعتی

با توجه به اینکه رشد سریع تکنولوژی، تغییرات و تأثیرات عمیقی در مسائل اجتماعی و اقتصادی به دنبال داشته است، اتخاذ روش‌هایی که هماهنگ کننده برنامه‌های آموزشی با توسعه تکنولوژی و تحول و متضمن تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص مورد نیاز آن باشد، اجتناب ناپذیر است.

تجربه و مطالعه نشان داده است که یکی از مناسب‌ترین روش‌های آموزشی که جوابگوی امر مزبور است «آموزش‌های تخصصی آنلاین» است. این روش بدین لحاظ حائز اهمیت است که در ماهیت برنامه‌ها، مطالب و محتوای مطالب  فراگیران ویژگی‌های زیر مشاهده می‌شود:

  1. افزایش میزان کمی وکیفی تولید محتوا
  2. بهبود روش‌های عملیات پشتیبانی در امر تولید، از قبیل برنامه‌ریزی دقیق برای روش‌های ارتقاء پروژه‌های فنی، خدمات مهندسی، تحقیقاتی
  3. بهبود یافتن روش‌های تولید و توزیع خدمات و کالا

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 32664550-031 و یا وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش