کد: 139711103444010651

مفهوم موفقیت چیست؟

کد: 139711103444010651

https://goo.gl/Y7HDu4

، اسلامشهر , (اخبار رسمی): موفقیت را می‌توان از آن دسته کلماتی دانست که هر شخص تعریف خاص خود را از آن دارد؛ یک نفر موفقیت را در پول و ثروت می‌بیند و یک نفر دیگر در شهرت، بنابراین اگر کمی به جزئیات کلمه موفقیت و تعریف آن توجه شود خواهید دید که به ازای هر نفر در دنیا تعریفی برای موفقیت وجود دارد.

مفهوم موفقیت چیست؟
مفهوم موفقیت چیست؟

چه کار کنیم تا موفق شویم؟

موفقیتی که در یک شب به دست بیاید اصلاوجود ندارد. برای موفقیت راهی نیست جزء کار کردن روی خود و رشد فردی، باید آموزش‌های لازم را در موضوع تخصصی دید، مطالعه باید از برنامه‌های ثابت روزانه باشد و مهارت‌های لازم مسیر را کسب کرد. تنبلی و اهمال کاری از سدهای محکم موفقیت است، باید خود را بارها شارژ کرد و این مطلب مهم را هیچ وقت فراموش نکرد که باید بارها شکست خورد و کسب تجربه کرد و از درس‌هایی که گرفته می‌شود در مسیر موفقیت استفاده کرد. اگر اقدام کردن مستمر در مسیر اهداف از برنامه‌های ثابت روزانه باشد موفقیت دست یافتنی خواهد شد.

سرعت دهنده‌های  موفقیت

یک سری از کارها، زمان‌ها، مکان‌‌ها و افراد وجود دارند که به محض تماس با آنها انرژی و شارژ به بالاترین حد خود می‌رسد. افرادی که تیز حسی هستند حتما باید لیستی از سرعت دهنده‌های موفقیت خود درست کنند تا گام بزرگی برای رسیدن به رویاها بردارند. موارد زیر از مهمترین سرعت دهنده های موفقیت می‌تواند باشد:

کلاس‌های رشد فردی، موفقیت و… که بسیار زیاد به مهارت‌های شخص و انرژی اضافه می‌کند.

دوستان و اطرافیانی که اهل رشد و موفقیت هستند.

باید در رویاها زندگی کرد و خود را هر لحظه به آن نزدیک دید.

تصویرسازی درستی از موفقیت و مکانی که قرار است به آنجا رسیده شود را باید به طور مرتب داشت.

با اطمینان باید گفت که همین چند مورد که در نگاه اول شاید ساده به نظر بیایند سرعت رشد را چند برابر خواهند کرد و لبخند رضایت را به لب‌ها خواهد نشاند.

سنگریزه‌های موفقیت

در مقابل سرعت دهنده‌ها مواردی هم هستند که سرعت رشد را کم خواهند کرد؛ این بخش سنگریزه نام گرفت زیرا بسیاری از وقت‌ها به دلیل کوچک بودنش دیده نمی‌شود و از آن غفلت می‌شود. موارد زیر سنگریزه‌هایی هستند که شاید در نگاه اول بزرگ به نظر نیایند اما حتماً اجازه نخواهند داد که در اوج باشید و بدرخشید. موارد زیر نمونه‌هایی از این سنگ‌ریزه‌ها هستند:

پی گیری و مجاورت داشتن با اخبار منفی

مشاهده زیاد تلوزیون و فیلم‌های تلوزیونی

 حضور بدون دلیل در شبکه‌های اجتماعی

معاشرت با افراد بی هدف و کم انرژی

فاصله نگرفتن از این کارها همیشه شخص را با یک تهدید جدی برای نرسیدن به موفقیت تهدید خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون فرهنگی گام برتر

موسسه رشد فردی و مهارت های موفقیت گام برتر

منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت