اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971114345089461

تابلو برق صنعتی چیست؟

کد: 13971114345089461

https://goo.gl/SH81iw

، اصفهان , (اخبار رسمی): یک تابلو برق صنعتی مرغوب که از عملکرد خوب و امنیت بالا برخوردار باشد تابلو برقی است که از لوازم و قطعات صنعتی قابل اطمینان ساخته شده باشد.

تابلو برق صنعتی
فروشگاه برق صنعتی

الیکا الکتریک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی برق صنعتی قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را برطرف کند

یک تابلو برق صنعتی مرغوب که از عملکرد خوب و امنیت بالا برخوردار باشد تابلو برقی است که از لوازم و قطعات صنعتی قابل اطمینان ساخته شده باشد. لوازم برق صنعتی چنانچه از استانداردهای جهانی دور باشد باعث ایجاد خسارت‌هایی در کارگاه‌های صنعتی خواهد شد.

مهم‌ترین تجهیزات تابلو برق عبارتند از:

1-کلید اتوماتیک

2-کنتاکتور

3-کلید حرارتی

4-بی متال

5-لامپ سیگنال

6-شستی

نباید این موضوع را فراموش کرد که فروشگاه‌های برق صنعتی و پشتوانه فنی آنها و اطلاعاتی که در اختیار خریدار می‌گذارند از اهمیت بالایی برخوردار است. بعد از قطعات تابلو، طراحی تابلو برق می‌تواند به موفقیت یک بنگاه صنعتی کمک شایان توجهی کند. یک نقشه تابلو برق براساس آن چه در کتاب‌های برق صنعتی دیده می‌شود با توجه به نوع کاربرد تابلو بسیار مهم است.

مهندسی برق صنعتی، رشته‌ای است که با آموزش‌های مختلف علی الخصوص آموزش تابلو برق صنعتی، یار همیشگی صنعت برق بوده است که نصب تابلوهای برق و ساخت تابلو در حیطه تخصص و آموزش‌های آنان است از سوی دیگر معرفی تجهیزات برق صنعتی باعث روزآمد شدن اطلاعات و آموزش مداوم در این حوزه خواهد شد. الیکا الکتریک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با اتکا به تجربه فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 32664550-031 و یا وب ‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته