اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971116345989461

رله ضربه‌ای چیست؟

کد: 13971116345989461

https://goo.gl/qNvjUs

، اصفهان , (اخبار رسمی): رله ضربه‌ای (Impuls Relays) و یا رله راه پله برای راه پله‌ها، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که مصرف کننده باید از چندین محل خاموش و یا روشن شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رله ضربه ای چیست؟
رله ضربه ای اشنایدر الکتریک

از رله ضربه‌ای می توان برای مدار فرمان قطع و وصل یک موتور الکتریکی توسط یک شستی استفاده کرد

رله ضربه‌ای (Impuls Relays) و یا رله راه پله برای راه پله‌ها، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که مصرف کننده باید از چندین محل خاموش و یا روشن شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. رله ضربه‌ای یک بوبین با هسته آهنی که یک اهرم در بالای آن قرار دارد تشکیل شده است. زمانی که ولتاژ به بوبین وصل ‌شود، اهرم به طرف هسته کشیده شده که در انتهای اهرم یک زائده پلاستیکی وجود دارد و در مقابل این زائده یک چرخ دنده دوران می‌کند در زیر این چرخ دنده کنتاکتی وجود دارد که با چرخش چرخ دنده قطع و وصل می‌شود.

معمولاً رله‌های ضربه‌ای با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار فعال می‌شوند و در داخل رله یک طرف بوبین به یک طرف کنتاکت اتصال داده شده است که در این حالت تعداد ترمینال‌های خروجی رله سه عدد است. برای اتصال رله ضربه‌ای به مدار از شستی استارت استفاده می‌شود.

در نتیجه رله ضربه‌ای با یک‌بار وصل جریان برق به بوبین آن، کنتاکتش وصل شده و اگر ولتاژ بوبین قطع شود باز هم کنتاکت آن وصل می‌ماند و در وصل مجدد ولتاژ بوبین، کنتاکت آن قطع میگردد. از این رله می‌توان برای مدار فرمان قطع و وصل یک موتور الکتریکی توسط یک شستی استفاده کرد.

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 32664550-031 و یا وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته