اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971118346349461

شستی چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 13971118346349461

https://goo.gl/yuRHHU

، اصفهان , (اخبار رسمی): در واقع شستی یا پوش باتون به عنوان تجهیزات فرمان هستند که جهت فرمان قطع و وصل مدار به کار می‌روند.

شستی چیست و چه کاربردی دارد؟
شستی استارت و استوپ، سلکتور سوئیچ، شستی دوبل، امرجنسی کله قارچی

در واقع شستی یا پوش باتون به عنوان تجهیزات فرمان هستند که جهت فرمان قطع و وصل مدار به کار می‌روند

شستی چیست؟

شستی‌ها در دو نوع استارت و استاپ و کلید امرجنسی قارچی در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.  یکی از موارد استفاده از این شستی‌ها برای تابلوهای برق صنعتی جهت راه‌اندازی موتور (شستی استارت) و قطع کننده (شستی استوپ) است.

در واقع شستی یا پوش باتون به عنوان تجهیزات فرمان هستند که تحریک آنها با دست انجام می‌شود شستی‌ها جهت فرمان قطع و وصل مدار به کار می‌روند؛ معمولاً برای فرمان وصل مدار از رنگ سبز شستی با کنتاکت باز استفاده می‌شود و همچنین برای فرمان قطع مدار از رنگ قرمز و با کنتاکت بسته استفاده می‌شوند. در صورتی که از فرمان قطع و وصل در یک شستی استفاده شود به عنوان شستی استارت استوپ دوبل شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که شستی‌های اشنایدر الکتریک به صورت معمولی و چراغ‌دار طراحی و تولید می‌شوند و جنس بدنه آنها به سه دسته پلاستیکی، باکالیت و فلزی تقسیم می‌شود.

انواع شستی استارت استوپ اشنایدر الکتریک

شستی استارت استوپ دارای انواع مختلفی است که در ادامه تمامی این انواع معرفی شده است: 

فشاری

سلکتور سوئیچ

سلکتور سوئیچ

شستی قارچی

شستی ها کلیدی

شستی استارت استاپ

دکمه‌های فشاری اضطراری

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 32664550-031 و یا وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته