کد: 139711233473110651

باید به قدرت کلمات خود آگاه باشید

کد: 139711233473110651

https://goo.gl/j99TsJ

، اسلامشهر , (اخبار رسمی): مردی را میشناختم که همیشه میگفت : ” من هیچ گاه سر وقت به اتوبوس نمیرسم. بی برو برگرد همین که برسم اتوبوس هم میرود.اما دختر او مدام میگفت:”من همیشه به اتوبوس میرسم . همین که برسم سرو کله ی اتوبوس هم پیدا میشود.” این وضع سالها ادامه داشت .یکی قانون موفقیّت را وضع کرده بود و دیگری قانون شکست را.

قدرت کلمات
باید به قدرت کلمات خود آگاه باشید

قطعا اگر افراد از قدرت کلمات آگاه باشند خیلی از واژگان را از دایره لغات خود حذف می‌کنند و به هیچ وجه دیگر از آنها استفاده نخواهند کرد. 

کلمات در گفتگوهای روزانه

پرقدرت‌ترین کلمات در واقع همان‌هایی هستند که هر روز شخص با خود تکرار می‌کند. به گفتگوهای خود با دیگران و یا هنگامی که در خلوت با خود حرف می‌زنید باید دقت کنید. اغلب چه کلماتی به کار می‌برید؟ مثبت یا منفی؟

حالا وضع زندگی خود را به دقت بررسی کنید، قطعا متوجه می‌شوید که زندگی به شدت تحت تاثیر کلام قرار دارد. آدمی که مدام با خود تکرار می‌کند من هزار تا بدبختی دارم قطعا هیچ وقت رنگ خوشبختی را نخواهد دید و هیچ کس جز خودش مقصر این موضوع نیست. چون با کلامی که بر زبان می‌آورد بدبختی را به سمت زندگی دعوت می‌کند.

کلمات چگونه زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

ضمیر ناخودآگاه مثل یک ضبط صوت عمل می‌کند و بدون اینکه شخص بخواهد تمام چیزهایی که می‌شنود، ضبط هم می‌کند و بعد همانها را در طول زندگی پخش خواهد کرد . شاید وقتی دارید به همه چیز غر می‌زنید و مدام با خود می‌گویید بدشانسم، حتی یک درصد هم فکر نکنید که ضمیر ناخودآگاه شش دانگ حواس را جمع کرده و تمام گفته‌ها را ضبط می‌کند تا بعدها مسیر زندگی را طبق همین شنیده‌ها برنامه‌ریزی کند. باید جادوی کلمات را به دست گرفت و زندگی را متحول کرد.

با کلمات مسیر موفقیّت را هموار کنید

میزان موفقیت در درجه اول به این بستگی دارد که شخص چقدر توانایی‌های خود را باور دارد و یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه ذهن آماده رسیدن به موفقیت شود، استفاده از کلمات مثبت و جملات تأکیدی است. شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد و بگویید اصلا مگر ممکن است؟ اما کاملا ممکن است. وقتی به جای اینکه گفته شود «نمی‌شود» مدام تکرار شود که «می‌شود» ، ذهن بر روی توانایی‌ها متمرکز می‌شود و نهایتا راه حل مشکل را پیدا می‌کند.

کنترل کلماتی که به زبان آورده می‌شود مقدمه ساختن جهانی بهتر خواهد بود و بعد از مدت زمان کمی قطعا شخص متوجه خواهد شد که چقدر دنیای او  تغییر کرده و زندگی شادتری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون فرهنگی گام برتر

موسسه رشد فردی و مهارت های موفقیت گام برتر

منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت