کد: 139711243476910651

قانون موفقیت چیست؟

کد: 139711243476910651

https://goo.gl/tCtL8f

، اسلامشهر , (اخبار رسمی): وقتی کمی دقت چاشنی فکر می‌شود می‌توان دید که در زندگی همه هم سنگ ریزه‌هایی وجود دارد که می‌تواند برداشتن گام‌های موفقیت را مشقت بار، سرعت گام‌ها را کند، حال دل را خراب و شاید در انتهای کار شخص را از ادامه مسیر موفقیت منصرف کند.

قانون موفقیت
قانون موفقیت چیست؟

سنگ ریزه‌های مسیر موفقیت:

1– عدم تعهد در کارهای کوچک و عدم توجه به آنها: بسیار اتفاق می‌افتد چون آن کار کوچک است و زیاد به چشم نم‌ آید خیلی راحت به آن توجه نمی‌شود  و آن به تاخیر انداخته می‌شود.

 به لحن صحبت دقت نمی‌شود

پوشش مناسب و در شان یک فرد موفق ندارید

تماسی که قول داده شده را سر موقع نمی‌گیرید

شخص سر وقت از خواب بیدار نمی‌شود

به تغذیه خودش دقت نمی‌کند

و خیلی موارد دیگر

2- نداشتن لبخند روی لب:

در مسیر موفقیت داشتن لبخند روی لب هم به خود و هم به دیگران این اعتماد را می‌دهد که همه چیز درست و منظم به جلو می‌رود و مشکلی نیست و سرعت رشد را دو چندان می‌کند آن هم با لذت بردن بیشتر.

3- عدم توانایی متقاعد سازی:

در مسیر موفقیت، احتیاج به همراهی و همدلی دیگران است تا این راه را بتوان راحت‌تر و با لذت بیشتری طی کرد حالا اگر این توانایی نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟ به شدت سرعت موفقیت کاهش یافته و با اصطحکاک فراوانی مسیر را باید ادامه داد که به دفعات مشاهده شده کسانی که این توانایی را خوب بلد نیستند بسیار سخت‌تر و بامشکلات بیشتری مسیر موفقیت را طی می‌کنند.

4– حسادت:

بدون شک این اطمینان را می‌شود داد که این صفت سرعت رشد را به شدت پایین آورده و شخص را از مسیر موفقیت دور می‌کند؛ چرا که فرد حسود به جای اینکه به فکر رشد و موفقیت خود باشد فقط غرق در داشته‌های دیگران شده و در فکر تخریب افراد، خود را هم تلف می‌کند.

5- بی توجهی به فرصت‌ها:

خیلی از وقت‌ها اتفاق می‌افتد که فرصتی پیش می‌آید ولی به علت‌های متعددی به آن بی توجهی می‌شود. غافل از اینکه آن فرصت می‌توانست مسیر زندگی را تغییر دهد و سرعت رشد و موفقیت را دو چندان کند. در مسیر موفقیت باید حواس شخص باشد که خیلی از فرصت‌ها به آرامی درب زندگی او را می‌کوبند.

در مسیر موفقیت از این سنگریزه‌ها بسیار است و همه می‌توانند موارد دیگری هم به اینها اضافه کنند. ولی نکته مهم شناسایی این سنگریزه‌ها و نحوه برخورد با آنها است. این سنگ‌ریزه‌ها ناچیز هستند ولی همه چیزند. باید به خاطر داشت همان قدر که شناسایی این سنگریزه‌ها کار ساده‌ای است عدم توجه به آنها هم بسیار ساده و آسان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون فرهنگی گام برتر

موسسه رشد فردی و مهارت های موفقیت گام برتر

منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت