اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971128348446844

چرا باید از کمپین تبلیغاتی استفاده کرد؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کد: 13971128348446844

https://goo.gl/bUwQpH

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین تبلیغاتی یعنی استفاده از راه‌ها و کانال‌های مختلف برای رساندن پیام های تبلیغاتی. در واقع پیامی یکسان با تمی مشترک از طریق راه‌ها و کانال‌های مختلف مثل رسانه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. این کمپین‌های تبلیغاتی چارچوب‌های زمانی ثابتی دارند و این چهارچوب‌های زمانی با دقت تعیین می‌شوند.

کمپین تبلیغاتی چیست؟ چرا باید از کمپین تبلیغاتی استفاده کرد؟
کمپین تبلیغاتی چیست؟ چرا باید از کمپین تبلیغاتی استفاده کرد؟

چرا باید از کمپین تبلیغاتی استفاده کرد؟

آگاه کردن مخاطبان نسبت به محصول، متقاعد ساختن آن‌ها به خرید آن و فراهم کردن شرایطی که محصولات را در دسترس مخاطبان هدف قرار دهد سه دلیل عمده استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی هستند. این کمپینها را می‌توان برای هر محصول و خدماتی استفاده کرد چرا که می‌توانند حالات مختلفی به خود بگیرند. این کمپین‌ها می‌توانند به صورت آفلاین و آنلاین، تبلیغات محیطی و… مورد استفاده قرار بگیرند.

کمپین تبلیغاتی چه اجزایی دارد؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت‌های هدفمند است که به شکل منظم اجرا و پیگیری می‌شود. فعالیت‌های کمپین به گونه‌ای سازمان‌دهی می‌شود که با ارسال یک سری پیام‌های مشخص، متوالی و تکرار پذیر روی مخاطبان هدف تاثیر می‌گذارد و نگرش‌شان را به یک محصول یا حتی یک جریان سیاسی تغییر می‌دهد. معمولا این تاثیرگذاری از طریق ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه‌های تاثیرگذار، مثل شبکه‌های اجتماعی، صورت می‌گیرد.

کمپین تبلیغاتی از یک‌سری برنامه‌های مستقل اما هماهنگ به وجود می‌آید که همه ابعاد رسانه‌ای، تبلیغاتی، پیشبردی و روابط عمومی درباره یک خدمت، کالا یا بنگاه اقتصادی را با استفاده از رسانه‌های مختلف صوتی، تصویری و چاپی پوشش می‌دهد. این پوشش به صورتی است که یک مضمون و محتوای مشترک اما با پیام‌های مختلف و متنوع در بازه‌های زمانی تعریف شده با بودجه‌ای معین برای رسیدن به یک هدف القا می‌شود.

کمپین پلن یا برنامه کمپین تبلیغاتی یک طرح اولیه است که اقدامات لازم در هر مرحله برای ایجاد یک برنامه ارتباط بازاریابی فوق‌العاده را در خود جای می‌دهد. یکی دیگر از اجزای مهم کمپین تبلیغاتی مضمون آن است، که مهم‌ترین ایده‌ها برای فروش است.

اجرای کمپین تبلیغاتی

باید در حین اجرای کمپین تبلیغاتی رفتار مخاطبان را تحت نظر داشت و دید کمپین تا چه حد اثرگذار بوده است. برای فهمیدن این موضوع بهترین راه مقایسه عواملی از جمله شناخت برند، میزان فروش، جلب توجه کردن تبلیغات و میزان تعامل آن با مخاطبان است. اگر میزان اثربخشی کمپین تبلیغاتی بررسی شود می‌توان نقاط ضعف و قوت کمپین خود را شناسایی و در کمپین‌های آینده از آن‌ها استفاده کرد.

رسانه‌های الکترونیکی و چاپی، غالب رسانه‌هایی هستند که در کمپین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. رسانه‌های چاپی همان مجله‌ها، بنرها، پوسترها و نشریات هستند و رسانه‌های الکترونیکی شامل ابزارهای ارتباط جمعی و تلفن‌های همراه هستند. نکته‌ای که نباید از گفتن آن صرف نظر کرد این است که کمپین‌های تبلغاتی که برگزار می‌شود باید تداوم لازم را داشته باشند به گونه‌ای که وقتی مخاطبان با این کمپین روبه‌رو می‌شوند زمان برای واکنش داشته باشند. البته همه کمپین‌ها از نظر مدت زمان برگزاری یکسان نیستند، مثلا بعضی از آن‌ها فصلی هستند و بعضی‌های‌شان در تمام طول سال اجرا می‌شوند. بنابراین زمانبندی کمپین‌ها با یکدیگر متفاوت است.

به طور کل کمپین‌های تبلیغاتی در رسیدن به هدف موفق هستند ولی اگر کمپینی برگزار کنند و نتیجه مطلوب را از آن نگیرند باید نواقص آن را بررسی کرده و در جهت رفع آن‌ها اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی