اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971208351939206

جشنواره نوروزی از روز مادر تا عید نوروز

آغاز جشنواره نوروزی فروشگاه شُکا

کد: 13971208351939206

https://goo.gl/oL52Br

، تهران , (اخبار رسمی): به میمنت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به مناسبت عید باستانی نوروز جشنواره نوروزی از روز مادر تا عید نوروز فروشگاه جامع اینترنتی شکا | eshoka.ir آغاز شد.

جشنواره نوروزی از روز مادر تا عید نوروز فروشگاه جامع اینترنتی شکا آغاز شد
جشنواره نوروزی از روز مادر تا عید نوروز فروشگاه جامع اینترنتی شکا | eshoka.ir

شکا معتقد است تقویت وافزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود و فائق آمدن بر معضل بیکاری است لذا بر این اساس تمام تلاش خود را بر آشنایی کاربران خود با محصولات با کیفیت ایرانی و تشویق و ترغیب آنها برای خرید محصولات ایرانی در پیش گرفته است.

شکا یک سایت محصولات تماما ایرانی است که فقط محصولات خوب ایرانی را تبلیغ کرده و به فروش می‌رساند. می‌توان در شکا با تولید‌کنندگان و محصولات آنها از اقصی نقاط ایران آشنا شد. محصولات گوناگون تولید‌کنندگان ایرانی را مشاهده کرده با سلیقه و ذائقه خود انتخاب کرد و اقدام به خرید کرد و به صورت مستقیم محصولات سفارش داده خود را از تولید‌کنندگان ایرانی به صورت تر‌و‌تازه درب منزل و یا محل کار خود تحویل گرفت. 

شکا یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و همراهی با کاربران برای معرفی محصولات ایرانی و فرهنگ سازی و آشنایی کاربران با برند تولید‌کنندگان و محصولات آنها و خرید محصولات ایرانی است.

علاقه‌مندان می‌توانند در جشنواره بزرگ فروشگاه شکا شرکت کنند و با برند و محصولات تولید‌کنندگان ایرانی آشنا شوند. محصولات ایرانی را انتخاب کرده و خرید کنند و از طعم و مزه آنها  لذت ببرند و با خرید از جشنواره تخفیفات فروشگاه شکا از تولید‌کننده ایرانی حمایت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]