اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971216354259206

شُکا قلب محصولات سنتی ایران

کد: 13971216354259206

https://goo.gl/NQ9HCo

، تهران , (اخبار رسمی): با شرکت در جشنواره بزرگ فروشگاه شُکا می‌توان با برند و محصولات تولید‌کنندگان ایرانی آشنا شد. محصولات ایرانی را انتخاب کرده، خرید کرد و از طعم و مزه آنها لذت برد.

شُکا قلب محصولات سنتی ایران
از تولید‌کننده ایرانی حمایت کنیم

با شُکا می‌توان به قلب محصولات سنتی شهرهای ایران رفت تا با خاصیت‌ترین محصولات سنتی ارگانیک ایرانی با کمک تصاویر با کیفیت از نزدیک آشنا شد و خصوصیات این محصولات و تولید‌کنندگان و برند محصولات ایرانی را شناخت.

شُکا معتقد است تقویت وافزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود و فائق آمدن بر معضل بیکاری است لذا بر این اساس تمام تلاش خود را بر آشنایی کاربران خود با محصولات با کیفیت ایرانی و تشویق و ترغیب آنها برای خرید محصولات ایرانی در پیش گرفته است.

شُکا یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و همراهی با کاربران برای معرفی محصولات ایرانی و فرهنگ سازی و آشنایی کاربران با برند تولید‌کنندگان و محصولات آنها و خرید محصولات ایرانی است.

درک ضرورت و انتخاب استراتژی مناسب به‌عنوان بخشی از فرایند تحول، بسیار اهمیت دارد. وب سایت شُکا با استراتژی ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم به کمک فناوری دیجیتال به عنوان روش‌های جایگزین کارآمد، که تاثیر به سزایی در آشنایی کاربران با برند تولید‌کنندگان و محصولاتشان دراقضی نقاط ایران دارد.

ارسال مستقیم محصولات بدون نیاز به واسطه‌ها و دلال‌ها به کاربران، تولید محصولات مطابق با خواست کاربران و در نتیجه کاهش قیمت‌ها و رضایتمندی کاربران را در بردارد راهی عالی برای صرفه‌جویی در منابع به کمک فناوری دیجیتال است.

شُکا با استفاده از این روش‌ها و ابزارهای ارتباطی، دسترسی به بازارخرید محصولات ایرانی به صورت مستقیم را فراهم می‌سازد. مشاهده محصولات تولید‌کننده ایرانی از اقصی  نقاط  ایران، تسهیل در فروش در سراسر ایران  و در بازارهای بین‌المللی و راهنمای مناسب برای تولید نندگان و کاربران ایرانی است.

با حضور در جشنواره بزرگ فروشگاه شُکا می‌توان با برند و محصولات تولید‌کنندگان ایرانی آشنا شد. محصولات ایرانی را انتخاب کرده، خرید کرد و از طعم و مزه آنها  لذت برد و با خرید از جشنواره تخفیفات فروشگاه شُکا از تولید‌کننده ایرانی حمایت کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با عضویت در خبرنامه در فروشگاه شُکا از خبرها و تخفیف‌های جدید این مجموعه با خبر شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی