اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293691911819

چگونه می‌توان به آسانی لاغر شد؟

کد: 139802293691911819

http://bit.ly/2YwKdLI

، تهران , (اخبار رسمی): برای کاهش وزن در خانه می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. افرادی که قصد دارند لاغر شوند اما مشلغه‌ی کاری زیادی دارند باید سعی کنند در خانه برنامه کاهش وزن داشته باشند.

به آسانی لاغر شوید
چگونه می‌توان به آسانی لاغر شد؟

با ۴۵ دقیقه پیاده‌روی در روز می‌توان ۳۰۰ کالری سوزاند

برای لاغر شدن همیشه نیاز به ثبت نام در باشگاه نیست. روش‌های لاغری و رژیم‌های رنگارنگ و عجیب‌ و غریب زیادی هم وجود دارند که در پایان کار، همچنان افراد را با چربی‌ها تنها می‌گذارند. پس چه باید کرد؟ راه لاغری آسان چیست؟ چگونه در خانه لاغر شد؟

بررسی راه‌های لاغری در خانه 

برای کاهش وزن در خانه می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد:

نوشیدن آب

اولین روش برای کاهش وزن در خانه، نوشیدن حداقل روزی هشت لیوان آب است. برای افزایش سرعت از دست دادن وزن و لاغر شدن باید روزی ۲ لیتر و یا ۸ لیوان آب نوشید. نوشیدن آب سوخت و ساز بدن را افزایش داده و بر روی متابولیسم بدن تاثیر مثبتی در جهت کاهش وزن سریع دارد.

در هنگام صبحانه نوشیدن آب‌ پرتقال و … نیز مفید است. اما در طول روز به‌جای سایر نوشیدنی‌ها، تنها آب مناسب است. در بیشتر نقاط دنیا مصرف نوشیدنی‌هایی مانند نوشابه بسیار بالاست. برای نمونه در آمریکا، هر فرد به‌دلیل مصرف نوشابه به‌طور میانگین در هر روز ۲۴۵ کالری اضافی دریافت می‌کند. این میزان به ۹۰ هزار کالری در سال می‌رسد و متأسفانه علی‌رغم کالری بالا، این نوشیدنی به‌اندازه‌ی غذاهای دیگر، شکم را سیر نمی‌کند.

ورزش

ورزش کردن علاوه بر سوزاندن چربی‌ها تمامی اعضای بدن را در یک سطح آمادگی مناسب قرار می‌دهد و سلامت بدن را تضمین می‌کند. افرادی که قصد لاغر شدن دارند باید حداقل روزی ۳۰ دقیقه در خانه ورزش کنند.

افراد کم‌تحرک معمولا در طول روز دو هزار تا سه هزار قدم برمی‌دارند. اگر هزار قدم دیگر هم به آن اضافه شود، می‌توان وزن کم کرد.

مطالعات دانشگاهی نشان می‌دهد که ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در طول روز تنها موجب جلوگیری از افزایش وزن در افراد کم‌تحرک می‌شود اما ۴۵ دقیقه پیاده‌روی، علاوه بر ممانعت از افزایش وزن، موجب چربی سوزی نیز می‌شود. با ۴۵ دقیقه پیاده‌روی در روز می‌توان ۳۰۰ کالری سوزاند و در سال حدودا ۵/۱۳ کیلوگرم از وزن‌ را بدون تغییر رژیم غذایی، کاهش داد.

به میزان کالری غذاها توجه شود

بهتر است مقدار غذایی را که در هر وعده خورده می‌شود را به همراه کالری آن یادداشت کرد. لیستی از مواد غذایی پر کالری و پرمصرف تهیه کرده و طبق آن کالری دریافتی هر روز را محاسبه کرد. این کار باعث می‌شود تا در دام پرخوری گرفتار نشد و میان‌ وعده‌ای سالم داشت.

خوردن میوه

میوه یک صبحانه لذیذ و یک میان وعده سبک است. متخصصین تغذیه توصیه می‌کنند صبح‌ها و در میان وعده‌ها از میوه‌های تازه استفاده شود. این نکته را نیز باید در نظر داشت که خوردن میوه از آب میوه موثرتر است زیرا علاوه بر تامین ویتامین‌های لازم باعث سیری هم می‌شود.

غذاهای مغذی مفید هستند

یک اشتباه در بین خانم‌ها برای کاهش وزن سریع، حذف برنج از برنامه غذایی است. این کار خطرناک است زیرا باعث می‌شود ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین نشود و در نتیجه سوخت و ساز بدن کاهش یابد. این امر نه تنها باعث لاغری نمی‌شود بلکه ممکن است افزایش وزن را نیز به همراه داشته باشد. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به مجله سلامت کیمیا فارمد مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فارمد

فروش و پخش داروگیاهی، محصولات آرایشی بهداشتی و تجهیزات مصرفی پزشکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی