اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303695511817

ساخت تابلو در کارگاه تابلوسازی

کد: 139802303695511817

http://bit.ly/2YHwba6

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه مشتریان بسیار مطلع و آگاه شده و تمایل دارند سفارشات خود را به طور مستقیم به دست کارگاه‌های تابلوسازی صنعتی بسپارند. آریا ساین در ادامه توضیحاتی در مورد کارگاه تابلوسازی این مجموعه ارائه کرده است.

کارگاه  تابلوسازی
ساخت تابلو در کارگاه تابلوسازی

یکی از پرکاربردترین روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی برای هر کسب و کاری استفاده از تابلو تبلیغاتی است. تابلوسازی از زمان قدیم یکی از مهم‌ترین روش‌های معرفی کسب و کار بوده که امروزه بسیار پیشرفت کرده است و این تابلوی تبلیغاتی امروزه به شکل حروف برجسته با انواع مدل‌ها و از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود.

تابلو سازی در دسته بندی حرفه‌های تبلیغاتی قرار دارد که به صورت محیطی به معرفی خدمات و محصولات دیگری می‌پردازد که امروزه این روش بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در معرفی کسب و کار  بسیار تاثیرگذار است.

کارگاه‌های تابلوسازی صنعتی از شرکت‌ها و کارگاه‌های بزرگی تشکیل شده است که دستگاه‌های برش لیزری و دستگاه‌های CNC و پرس دارند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانند تولید را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و مهندسی انجام ‌دهند. امروزه برخی از تابلوسازهای کوچک و قدیمی حروف مد نظر خود را از کارگاه‌های تابلوسازی می‌خرند، رنگ و مونتاژ می‌کنند و به مشتریان خود تحویل می‌دهند.

کارگاه تابلو سازی آریانا ساین

کارگاه تابلوسازی آریانا ساین با داشتن فضای بزرگ و دسترسی به مواد اولیه مرغوب مناسب و با داشتن تجهیزات کامل از جمله دستگاه‌های برش لیزری و دستگاه‌های CNC و لیزر و پیشرفته و همراه با کادر با تجربه (طراحان متخصص و مجرب و ماهر و ....) با ارائه پیشرفته‌ترین تابلوهای تبلیغاتی با طراحی خاص و منحصر به فرد خود با کمترین هزینه ممکن آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان در سراسر ایران است، 

کارگاه تابلو سازی اریانا ساین با سال‌ها سابقه تجربه در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی (تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت ، تابلو حروف برجسته ، تابلو ترمو وود ، تابلو فلکسی ، تابلو روان ، تابلو ، led ،تابلو چلنیوم و ....) همراه با طراحان متخصص و مجرب و با ایده‌های خلاقانه و هنرمندانه و خاص در زمینه طراحی تابلوهای تبلیغاتی ارائه دهنده خدمات برتر به مشتریان است.

تابلو تبلیغاتی

البته تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند؛ تابلوهای ثابت، همان‌هایی هستند که یک متن یا اسم را با رشته‌ای از ال‌ای دی نوشته و روی در نصب می‌کنند و تابلوهای روان هم صفحاتی هستند که متن مورد نظر روی آنها درج می‌شوند و قابل تغییر است و در اخر تابلو حروف برجسته که در این مدل تابلو تبلیغاتی متن مورد نظر با حروف برجسته کنار یکدیگر قرار می‌گیرد که این حروف برجسته امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت تابلو سازی اریانا ساین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]