اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013700611817

تابلوسازی حروف برجسته در تهران

کد: 139803013700611817

http://bit.ly/2M5Woh5

، تهران , (اخبار رسمی): این روز‌ها استفاده از حروف برجسته تحولی شگرف در دنیای تابلو‌سازی به راه انداخته است زیرا استفاده از این حروف علاوه بر زیبایی بیشتری که به ظاهر تابلو‌ها می‌دهد باعث می‌شود تا عمق و حالت سه بعدی ایجاد کند.

تابلوسازی حروف برجسته
تابلوسازی حروف برجسته در تهران

تابلوسازی از گذشته تا کنون یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای هر نوع کسب و کاری محسوب می‌شود. در واقع تابلوسازی ابتدا با پارچه‌نویسی و دیوار‌نویسی آغاز شد تا مدتی هم به همین روال پیش رفت  تا آن‌که با گسترش و پیشرفت محصولات و با به وجود آمدن رقابت در بازار کار باعث شد صنعت تابلوسازی هم رو به پیشرفت و مدرن‌تر شدن سوق پیدا کند و از حالت قدیمی خود خارج شود تا جایی که کم کم شهر با تابلوی تبلیغاتی چشم نواز شد.

از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص تابلو تبلیغاتی باید در نظر گرفت، این است که  بنیان‌گذار حرفه تابلوسازی همان اساتید خطاط و نقاش قدیم هستند که با هنر نمایی خود بر روی کاغذ و بوم نقاشی موجب زنده ماندن این هنر بوده‌اند و به عنوان پایه‌های اصلی حرفه تابلوسازی کنونی به حساب می‌آیند.

در زمان‌های گذشته همان‌طور که گفته شد برای تبلیغ و معرفی کسب و کار خود از پارچه و یا دیوار استفاده می‌کردند اما امروزه با توجه به گسترش روز افزون علم و صنعت و تجهیزات تابلو‌های تبلیغاتی از مدل‌های ساده و چاپی خود تبدیل به تابلو تبلیغاتی با حروف برجسته با انوع مدل‌های مختلف شدند. حروف برجسته را باید به عنوان رکن اصلی تابلوهای تبلیغاتی نام برد چرا که زیبایی و تنوع زیاد آن موجب کارآمدی فراوان تابلوهای تبلیغاتی می‌شود.

این روز‌ها استفاده از حروف برجسته تحولی شگرف در دنیای تابلو‌سازی به راه انداخته است زیرا استفاده از این حروف علاوه بر زیبایی بیشتری که به ظاهر تابلو‌ها می‌دهد باعث ایجاد عمق و حالت سه بعدی می‌شود.

در واقع امروزه استفاده تابلو تبلیغاتی با حروف برجسته غوغایی در صنعت تابلوسازی ایجاد کرده است و با توجه به زیبایی و جلوه خاصی که دارد مشتریان زیادی را جذب خود کرده و بر همین اساس بسیار دارای اهمیت شده است.

برای ساخت تابلو حروف برجسته در مرحله اول با ایجاد لبه‌ها و دیواره برای حجیم سازی و برجستگی حروف استفاده می‌شود و در مرحله دوم با استفاده از رویه‌های مختلفی سطح تابلو را می‌‍پوشانند.

در واقع صنعت تابلوسازی حروف برجسته بسیار گسترده و روزانه در حال پیشرفت است. تابلو حروف برجسته انواع مختلفی  دارد و هر کدام زیبایی و مزایای خاص خود را دارد که شامل موارد زیر می‌شوند.

حروف برجسته چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم انواع مختلفی دارد از جمله تابلو چلنیوم ساده، تابلو چنلیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم RGB، تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم طلایی و ... که این حروف برجسته از نوعی المینیوم ساخته می‌شوند و با توجه به زیبایی و براقیت خاص خود مردم از آن بسیار استقبال کرده‌اند.

حروف برجسته نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک سر آغاز تابلوی تبلیغاتی است. این تابلو تبلیغاتی قبل از تابلو چلنیوم وجود داشته است. ساخت و نصب تابلوهای تبلیغاتی به روش نئون پلاستیک تقریبا شبیه چلنیوم انجام می‌شود با این تفاوت که جنس حروف از پلکسی گلاس است. در واقع در ساخت این تابلوی تبلیغاتی هیچ گونه فلزی به کار نرفته است و فقط مواد پلاستیکی مانند سامپکس و ییرلانگ برای ساخت آن استفاده شده است. جنس زوار تابلو چلنیوم از آلیاژهای فلزی یا آلومینیوم بر روی پلکسی گلاس است در حالی که زوار نئون پلاستیک از جنس پلاستیک تشکیل شده است.

حروف برجسته فلزی

تابلوی تبلیغاتی فلزی مانند تابلو چلنیوم و تابلو پلاستیکی از حروف برجسته تشکیل شده اما تفاوت این تابلوی تبلیغاتی این است که حروف برجسته این تابلو تبلیغاتی نمی‌توانند از خودشان نور بدهند و نمی‌توان داخل این حروف برجسته از لامپ استفاده کرد زیرا جنس این حروف فلز است و از خودش نور را عبور نمی‌دهد اما اگر افراد تمایل داشتند که نوردهی داشته باشند، در این نوع حروف به دلیل فلزی بودن حروف برای نصب آن‌ها بر روی سطح از پایه‌هایی استفاده می‌شود که به سطح پیچ می‌شوند. این پایه‌‍ها فاصله‌ای را ایجاد می‌کنند که می‌توان از این فضا برای قرار دادن لامپ‌های LED و نوردهی استفاده کرد. 

حروف برجسته استیل

این تابلو تبلیغاتی در عین سادگی بسیار شیک است که در دو رنگ نقره‌ای و یا طلایی کار می‌شود .جنس این حروف برجسته، استیل است که اگر مشتریان بخواهند می‌توانند با نورپردازی در داخل این حروف برجسته، زیبایی کار را دو چندان کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اریانا ساین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]