اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980320374859206

استفاده از فناوری‌های دیجیتالی در رونق تولید

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی

کد: 13980320374859206

http://bit.ly/2MD8Wgf

، تهران , (اخبار رسمی): نقش تولیدکنندگان در تحقق رونق تولید بسیار پررنگ است، چرا که با اعتماد افزایی، تولید کالا با کیفیت برتر، قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش می‌توانند نظر مصرف‌کنندگان را به سمت کالاها و محصولات ساخت داخل جلب کنند.

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی  (بخش اول)
شکوفایی تولید و تحقق رونق تولید بسیار مهم و نقش آفرین است.

تقویت احساس مسئولیت در جامعه مهم‌ترین اصل در جهت حمایت از رونق تولید و کالا و محصولات ایرانی است

استفاده از فناوری‌های دیجیتالی در رونق تولید

امروزه اینترنت عرصه‎ای را فراهم کرده که تجارت الکترونیک اتفاق می‎افتد، اطلاعات از طریق شبکه گسترده جهانی و ایمیل مبادله و عرضه می‎شوند و ارتباطات سریع امکان‎پذیر می‎شود. هر چند، بازاریابی الکترونیکی چیزی فراتر از اینترنت صرف است. بازاریابی الکترونیکی تکنولوژی‎های دیگری که مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه ریزی منابع کسب و کار، مدیریت زنجیره تامین، و … را امکان‎پذیر می‎سازند را نیز در بر دارد.

بطورکلی وجود تکنولوژی‌های گوناگون در تمامی زمینه‌ها و پیشرفت آنها بیشتر از اینکه جنبه منفی و تاثیر منفی داشته باشند، تاثیرات مثبت فراوانی می‌توانند ایجاد کنند. بنباید فراموش کرد که انتخاب و طرز استفاده از هر چیزی تنها و تنها بستگی به خود انسان دارد. پس با این دید همواره می‌توان باعث افزایش تاثیرات مثبت تکنولوژی و فناوری دیجیتال در زندگی شد.

مهم این است که بتوان به شیوه‌ای مفید از فناوری دیجیتال استفاده کرد؛ یعنی از فرصت‌های بسیاری که در اختیار  قرار دارد استقاده کرد. اغلب افراد امروز به نوعی با فناوری دیجیتال در ارتباط هستند. از زمانی که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند نیز وارد زندگی شده این سوال نیز مطرح شده که چگونه اینترنت و فناوری‌های دیجیتال روابط و زندگی شخصی افراد و به طور کلی سبک زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟

در این دوران فناوری اطلاعات به سرعت رو به پیشرفت است و هر لحظه بر تعداد استفاده کنندگان آن اضافه می‌شود. کشور ایران نیز با توجه به امکانات بیشمار تکنیکی و فنی و نیروی انسانی باید با این موج جدید همسو و هم جهت شود. از این‌رو لازم است فرصت‌های حاصله از این تحول فناوری را غنیمت شمرد و با توجه به ملاحظات ملی از آن بهره گرفت.

نقش تولیدکنندگان در تحقق رونق تولید

نقش تولیدکنندگان در تحقق رونق تولید بسیار پررنگ است، چرا که با اعتماد افزایی، تولید کالا با کیفیت برتر، قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش می‌توانند نظر مصرف‌کنندگان را به سمت کالاها و محصولات ساخت داخل جلب کنند. تقویت احساس مسئولیت در جامعه مهم‌ترین اصل در جهت حمایت از رونق تولید و کالا و محصولات ایرانی است.

برای تولید کالا و محصولات در تراز جهانی باید شرکت‌ها و تولیدی‌ها به فناوری روز دنیا مجهز باشند. جدا از این تولیدکنندگان باید به بحث نوآوری، بسته بندی مناسب، بازاریابی کارآمد، تبلیغات موثر، برندسازی، ارتقای بهره وری و مصادیقی از این نوع توجه کنند؛ چرا که تمامی این موارد در شکوفایی تولید و تحقق رونق تولید بسیار مهم و نقش آفرین است.

ضرورت شناخت ذائقه مصرف‌کننده جهت فروش محصولات ایرانی

اقتصاد کشورهاِی پیرامونی ایران بازار صادراتی بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی است. دیپلماسی سیاسی، اقتصادی و در عین حال تولید محصولات و کالاهای با کیفیت و رقابت‌پذیر همه و همه باید دست به دست هم دهند تا سهم قابل توجه از این بازار ششصد میلیونی در اختیار تولید‌کنندگان و کارآفرینان داخلی قرار گیرد. برای کسب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی باید تولید داخلی به نحوی باشد که اعتماد مصرف‌کنندگان را بیش از پیش به خود جلب کند.

نشناختن ذائقه مصرف‌کنندگان داخلی با جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری و همچنین ذائقه خارجی و همین طور نبود بازاریابی مناسب از جمله مشکلات مهم حوزه تولید کشور است. تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود است. تولید کالا همواره باید مبتنی بر ذائقه شناسی و مطالعات دقیق بازار باشد تا نیاز و رضایت مشتریان را تامین کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار