اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803243760911817

تابلو چلنیوم اصفهان

کد: 139803243760911817

http://bit.ly/2KpWajo

، تهران , (اخبار رسمی): استان اصفهان از استان‌هایی است که تابلو چلنیوم در بین سایر تابلوهای تبلیغاتی پرکاربردتر است. با توجه به سوالات متداول در خصوص تابلو چلنیوم در استان اصفهان در ادامه این مقاله به توضیحات مختصری در این خصوص پرداخته شده است.

تابلو چلنیوم اصفهان
تابلو چلنیوم اصفهان

شرکت تابلوسازی اریانا ساین با در اختیار داشتن فضایی وسیع و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کمک طراحان متخصص و کاراموز و آموزش دیده خود ارائه‌دهنده با کیفیت‌ترین تابلو تبلیغاتی در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه در تمامی استان‌ها است.

انواع تابلو چلنیوم در اصفهان

چنلیوم نوعی آلومینیوم است که با انجام مراحلی به شکل ورقه‌های آینه‌ای تبدیل می‌شود و در جهت ساخت حروف برجسته به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می‌گیرد همراه با رنگ و طرح‌های متفاوتی ساخته و به مرحله نصب می‌رسد. 

تابلو چلنیوم از زیباترین  و مقاوم‌ترین تابلو تبلیغاتی است که که هم در روز با بازتاب نور و هم در شب با کمک لامپ‌ها اس ام دی روشنایی دارد که باعث زیبایی و جلوه بر سر در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و در نهایت باعث جذب مشتری می‌شود. همان طور که در هر نوع کالایی جنس اصلی و چینی موجود است در ساخت تابلو چلنیوم نیز از هر دو مدل در بازار یافت می‌شود.

برای تشخیص تفاوت بین چلنیوم اصلی و چینی باید به لبه‌های چلنیوم دقت شود. لبه چلنیوم اصل ضخیم بوده و در حدود 8/2 میلیمتر است اما لبه‌های چلنیوم چینی بسیار نازک هستند که این نازکی به قدری است که گاهی با فشار کم سوراخ می‌شود و یا تغییر حالت می‌دهد. با این وجود استفاده از چلنیوم چینی برای ساخت حروف کوچک بسیار مناسب است و به راحتی خم می‌شود و حالت می‌گیرد. تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی و قیمت و ویژگی خاص خود را دارد انواع تابلو چلنیوم عبارت است از:

1) تابلو چلنیوم ساده: اجزای تشکیل‌دهنده این حروف عبارتند از پلگسی گلاس، PVC، لامپ‌های SMD، لبه چلنیوم و منبع تغذیه که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف  پلگسی کلاس ساخته می‌شود.

2) تابلو چنلیوم پلکسی دوبل: اجزای تشکیل دهنده این تابلو از پلگسی گلاس در دو یا چند رنگ، منبع تغذیه، pvc، smd،لبه چلنیوم است. در تابلو چلنیوم ساده از یک پلکسی گلاس استفاده می‌شود اما در تابلو چلنیوم پلکسی دوبل از دو عدد پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت و متضاد استفاده می‌شود که باعث زیبایی بیشتر کار می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه این تابلو چلنیوم این است هیچ محدودیتی در تعداد رنگ و پلگسی گلاس وجود ندارد و با توجه به سلیقه مشتری امکان تلفیق چند پلگسی در چند رنگ وجود دارد.

3) تابلو چلنیوم RGB: اجزای تشکیل‌دهنده این تابلو لبه چلنیوم، SMD RGBt، پلگسی گلاس سفید، -منبع تغذیه، کنترلر و ... است که در این مدل از لامپ‌های اس ام دی استفاده می‌شود که با استفاده از کنترلر و پلکسی گلاس سفید این تابلو هفت رنگ متفاوت می‌تواند از خود به نمایش بگذارد.

4) تابلو چلنیوم فول کالر: اجزای تشکیل دهنده تابلو چلنیوم فول کالر از لبه چلنیوم، پلگسی گلاس سفید، کنترلر، منبع تغذیه، SMD فول کالر و .. است که با کمک اس ام دی فول کالر امکان نمایش 16 میلیون رنگ وجود دارد که بسیار خاص و زیبا است.

5) تابلو چلنیوم پانچ: یکی از نوآوری‌های جدید در صنعت تابلوسازی تابلو چلنیوم پانچ است. تابلو چلنیوم پانچ از پلگسی گلاس پانج شده، منبع تغذیه، پی وی سی، اس ام دی فول کالر و ..  تشکیل شده است. بر روی پلگسی گلاس با کمک دستگاه لیزر می‌توان پانچ هایی با مدل‌های مختلف مانند دایره و ستاره و .... ایجاد کرد که نور از داخل این پانچ‌ها عبور کند. یکی از ویژگی‌هایی که این تابلو حروف برجسته پانچی دارا است این است که در تمامی تابلو تبلیغاتی مانند تابلو استیل، تابلو فلز، تابلو نئون، تابلو وکیوم. ... کاربرد دارد. به این تابلو عنوان‌های مختلفی همچون تابلو چلنیوم ستاره‌ای، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم نگینی و ..... نسبت داده شده است.   

6) تابلو چلنیوم کریستال: این تابلو از لبه چنلیوم، پلکسی گلاس شیشه‌ای، تشکیل شده است و به طور کلی ساخت این مدل از حروف چلنیوم با استفاده از پلکسی گلاس شیشه‌ای و دانه‌های کریستال انجام می‌شود که در نوع‌آوری، از حروف‌های برجسته بسیار زیبا به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که دانه‌های کریستال را می‌توان در تمام حروف‌های برجسته دیگر نیز به کار برد.

7) تابلو چلنیوم طلایی: تابلو چلنیوم طلایی همان حروف چلنیوم با رنگ طلایی و پلگسی گلاس طلایی است که هم به صورت پانچ و هم به صورت ساده کاربرد دارد. به طور مثال اگر از لبه پانچ در این تابلو استفاده شود نام این تابلو چلنیوم پانچ طلایی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]