اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980404380049206

محصولات و کالا‌های صد درصد ایرانی

نقش فروشگاه‌های اینترنتی دارای کالا‌های صد درصد ایرانی در رونق تولید

کد: 13980404380049206

http://bit.ly/2RAe0Rq

، تهران , (اخبار رسمی): راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی مخصوص عرضه محصولات و کالاهای صددرصد داخلی، یکی از راهکارهای کشورهای جهان در حمایت از محصولات و کالاهای داخلی است که نمونه‌های موفق در این زمینه محسوب می‌شوند.

نقش فروشگاه‌های اینترنتی محصولات و کالا‌های صد درصد ایرانی در رونق تولید
معرفی کالاها و محصولات تولیدکنندگان توسط فروشگاه‌های اینترنتی در توسعه خرید کالاهای داخلی

معرفی کالاها و محصولات تولیدکنندگان ملی توسط فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت زیادی در توسعه خرید کالاهای داخلی دارد.

افزایش تولید محصولات ایرانی و تاثیر آن در اقتصاد کشور

اقتصاد ایران مزیتی دارد و آن این است که یک بازار بزرگ برای محصولات و تولیدات به شمار می‌رود؛ یعنی بازار بزرگ مصرف دارد. یکی از مزیت‌های نسبی همین است که تولید شکل نمی‌گیرد؛ مگر این که تقاضایی وجود داشته باشد. کیفیت، قیمت و تنوع سه عامل کلیدی در جهت‌ ترغیب مردم به مصرف محصولات و کالاهای تولید داخلی است.

تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود است. زمینه سازی بازاریابی داخلی کمتر از بازاریابی خارجی نیست. تولید کالا در کشور امروز باید مبتنی بر ذائقه‌شناسی مصرف‌کنندگان، نیازسنجی بازار و نگاه به مزیت‌های داخلی باشد. لازمه تحقق بخشی به شعار سال جاری یعنی حمایت از کالای ایرانی تولید رقابت پذیر و صادرات محور است که برای دستیابی به این مهم باید هزینه‌های تولید در مملکت منطقی و روند کاهشی به خود گیرد.

کیفیت کالاهای ایرانی باید برای مصرف‌کنندگان شوق آفرین باشد از این رو می‌طلبد تولید‌کنندگان داخلی به این مهم توجه جدی داشته باشند. مصرف کالاهای ایرانی در کنار رونق تولید و رشد اقتصادی موجب کاهش معضل بیکاری در جامعه می‌شود. فرهنگ سازی صحیح در جهت ترغیب مردم به مصرف کالای ایرانی بسیار ضرورت دارد، بنابراین برای تحقق بخشیدن به این موضوع تمامی رسانه‌ها، مراکز تبلیغاتی، فرهنگی و غیره باید پای کار باشند. 

لزوم ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی محصولات و کالا‌های صد درصد ایرانی

راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی مخصوص عرضه محصولات و کالاهای صددرصد داخلی، یکی از راهکارهای کشورهای جهان در حمایت از محصولات و کالاهای داخلی است. معرفی کالاها و محصولات تولیدکنندگان ملی توسط فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت زیادی در توسعه خرید کالاهای داخلی دارد. این سایت‌ها می‌توانند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی را نیز بصورت محصولات صادراتی عملیاتی کنند.

خصوصیات این سایت‌های اینترنتی به این‌گونه است که محصولات ارائه شده بصورت زیرگروه دسته‌بندی شده‌ و به زبان‌های مختلف قابلیت نمایش دارند. در این سایت‌ها اطلاعات کالاها و محصولات ملی به طور دقیق ارائه می‌شود و امکان خرید آنها برای مشتریان فراهم است. علاوه بر این امکان آشنایی با تولیدکنندگان نیز در این سایت‌ها وجود دارد.

راه اندازی این گونه فروشگاه‌ها نه تنها موجب توسعه خرید کالای ملی و داخلی می‌شود، بلکه امکان دسترسی به اطلاعات کالاها، مقایسه کیفیت‌ها، صرفه‌جویی در زمان، کاهش قیمت‌ها و حذف واسطه‌ها و سوداگران را نیز درپی دارد.

این فروشگاه‌های اینترنتی به غیر از عرضه محصولات ملی و کالا‌های داخلی، محلی برای جذب توریست‌ها نیز محسوب می‌شوند. اکثر توریست‌ها تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشورها آشنا شوند و خرید کنند. امروزه در فرآیند توسعه پایدار، مهم‌ترین عامل در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و باقی ماندن در عرصه رقابت جهانی، استفاده موثر از منابع علمی و فناوری‌های نوین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی