اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804163831711817

تولید تابلو چلنیوم در استان یزد و قیمت آن

کد: 139804163831711817

http://bit.ly/2SJYhQx

، تهران , (اخبار رسمی): در استان یزد هم با توجه به گردشگران زیادی که هر ساله به این استان سفر می‌کنند مردم این استان می‌توانند با توجه به شرایط گردشگری استان‌شان اقدام به کسب درآمد کنند و به طور حتم باید از تابلو تبلیغاتی برای سر در مغازه خود استفاده کنند تا بتوانند محصولات خود را به مسافران و گردشگران بشناسانند.

تابلو چلنیوم یزد
تولید تابلو چلنیوم در استان یزد و قیمت آن

استان یزد یکی از استان‌هایی است که به دلیل دارا بودن مراکز گردشگری بسیاری از توریست‌ها و گردشگران چه از داخل کشور و چه خارج از کشور به این استان سفر می‌کنند پس یکی از منابع درآمد مردم شهر یزد از طریق توریست‌ها و گردشگران است. همان‌طور که در مقالات قبلی گفته شد از مهم‌ترین راه‌های جذب مخاطب و موفقیت در کسب‌وکار، تبلیغات گسترده در زمینه کسب و کار مورد نظر است. به طور کلی باید گفت تبلیغات انواع مختلفی دارند مانند (تابلو تبلیغاتی، تبلیغات در فضاهای مجازی، تبلیغات به صورت کاتلوک و...) که هر کدام از این تبلیغات ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارد اما از مهم‌ترین تبلیغاتی که صاحبان هر کسب و کاری باید از آن استفاده کنند تابلو تبلیغاتی است.

استفاده از تابلو تبلیغاتی باعث شناساندن  محصول و یا خدمت مورد نظر به عموم مردم می‌شود و باعث می‌شود محصول یا برند مورد نظر در ذهن خواننده بماند و در نهایت باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. اما از مهمترین اصولی است که باید در صنعت تابلوسازی رعایت شود. تابلو تبلیغاتی باید از لحاظ فونت، رنگ، متن، طراحی حروف و ... متناسب با کسب و کار مورد نظر باشد زیرا هر چقدر تابلو تبلیغاتی زیباتر و خاص‌تر باشد مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کند و در ذهن ماندگارتر خواهد شد. به طور حتم تمامی افراد برای خرید به مراکز خرید مراجعه کرده‌اند و یکی از معیارهای آنها برای انتخاب مغازه مورد نظر  تابلو سر در مغازه است. در استان یزد هم با توجه به گردشگران زیادی که هر ساله به این استان سفر می‌کنند مردم این استان می‌توانند با توجه به شرایط گردشگری استان‌شان اقدام به کسب درآمد کنند و به طور حتم باید از تابلو تبلیغاتی برای سر در مغازه خود استفاده کنند تا بتوانند محصولات خود را به مسافران و گردشگران بشناسانند.

تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی دارد مانند (تابلو نئون، تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، تابلو وکیوم، تابلو پلکسی گلاس، تابلو فلزی، تابلو استیل و... ).که همه این مدل‌ها جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد و مشتریان با توجه به نوع کسب‌وکار خود می‌توانند متناسب‌ترین تابلو را برای خود انتخاب کنند. در این مقاله در خصوص تابلو چلنیوم استان یزد، توضیحاتی داده شده است.

تابلو چلنیوم یکی از پر طرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی است و بسیار پر کاربرد است و قطعا در سطح شهر انواع این تابلو را می‌توان مشاهده کرد.با توجه به سوالات مشتریان در خصوص انواع تابلو چلنیوم در یزد، قیمت تابلو چلنیوم استان یزد و ویژگی تابلو چلنیوم در استان یزد، در ادامه توضیحات مختصری در خصوص موارد گفته شده ارائه خواهد شد. 

انواع تابلو چلنیوم در یزد

یکی از سوالاتی که ذهن مشتریان را درگیر کرده است در خصوص انواع تابلو چلنیوم و کارایی هر کدام از این مدل‌ها بر اساس کسب و کار مورد نظر است. تابلو چلنیوم یکی از زیباترین تابلو تبلیغاتی است و انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

1) تابلو چلنیوم ساده: این مدل تابلو ساده‌ترین تابلو چلنیوم محسوب می‌شود و اجزای تشکیل‌دهنده این حروف عبارتند از پلگسی گلاس، pvc، لامپ‌های smd، لبه چلنیوم و منبع تغذیه که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پلگسی کلاس ساخته می‌شود.

2) تابلو چنلیوم پلکسی دوبل: در این مدل تابلو چلنیوم از دو لایه پلکسی گلاس استفاده می‌شود در دو رنگ کاملا متضاد برای زیبایی بیشتر کار

3) تابلو چلنیوم RGB: در این مدل از لامپ‌های اس ام دی استفاده می‌شود که با استفاده از کنترلر و پلکسی گلاس سفید این تابلو هفت رنگ متفاوت می‌تواند از خود به نمایش بگذارد.

4) تابلو چلنیوم فول کالر: برای این مدل  اس ام دی که به کار می‌رود به صورت فول کالر است و  امکان نورپردازی 16 میلیون رنگ مختلف را دارد.

5) تابلو چلنیوم پانچ: در این مدل می‌توان در لبه‌ها و یا بر روی سطح حروف برجسته پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر پانچ‌هایی به شکل دایره و یا ستار‌ای ایجاد می‌شود که باعث نورپردازی زیباتر خواهد شد.

6) تابلو چلنیوم کریستال: در این مدل از پلکسی گلاس شیشه‌ای استفاده می‌شود تا دانه‌های کریستالی که در زیر کار استفاده می‌شود کاملا دیده شود.

7) تابلو چلنیوم طلایی: تابلو چلنیوم طلایی در دو مدل ساده و پانچی است. در واقع  تابلو چلنیوم طلایی همان حروف چلنیوم با رنگ طلایی و پلگسی گلاس طلایی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تابلو سازی اریانا ساین

تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, لایت باکس و.. در ابعاد وسیعی را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی