اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804313879112417

معرفی کتاب دو تا خفن

کد: 139804313879112417

http://bit.ly/2LBI4w2

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه کتاب دو تا خفن از سری طنز انتشارات پرتقال خیلی سبز بررسی شده است.

معرفی کتاب دو تا خفن
تحلیل کتاب دو تا خفن

کتاب دو تا خفن از انتشارات پرتقال در ژانر طنز است که در سال چاپ ۱۳۹۸ چاپ شده است.

خلاصه‌ای از کتاب دو تا خفن در ادامه آمده است:

«مایلز مورفی بین دوستاش خیلییییی معروفه، میدونی به چی؟ به این که خفن‌ترین و حقه بازترین بچه مدرسه است، حالا هم که داره میره به مدرسه جدیدش توی شهر کسل کننده پانی ولی، خیالش راحته که بازم می‌تونه سردسته همه خفنا باشه... اما... صبر کنید. انگا تو مدرسه جدید، یکی دیگه هست که سر دسته خفناست و کارشم خیـــــلی درسته.»

»«یه کم از یاونی بگیم: اگه تموم گاوای اینجا رو روی هم سوار کنیم، میرن تا کره ماه و بر می‌گردن، البته خیلی هم ایده جالبی نیست، چون گاوا هم از ارتفاع می‌ترسن، هم نمی‌تونن بدون کلاه مخصوص تو فضا نفس بکشن از سال ۱۸۳۶ سر یه اشتباه تو رای گیری، یه گاو شد شهردار پانی ولی؛ البته تونست رکوردو بشکنه و یه بار دیگه هم رای بیاره! مجسمه گاوه هنوزم که هنوز تو میدون اصلی شهر سرپا واستاده. اگه یه روز کامل، کنار یه گاو وایسین، متوجه میشین حدود صد بار میگه مووووو. شمردن این مووووو گفتنا یه راه مناسب واسه وقت گذرونی تو یاونی ولیه. این یکیش! با چیزایی که گفتیم، اگه از گاوا خوشتون بیاد، یاونی ولی براتون جای خیلی باحالیه! اما مایلز مرفی از گاوا خوشش نمیومد. 

علاقه مندان کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب دو تا خفن می‌توانند به سایت دانش لند به آدرس daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]