اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314447512417

معرفی کتاب ‌های انتشارات سفیر خرد

کد: 139904314447512417

https://bit.ly/2OXOOnG

، تهران , (اخبار رسمی): انتشارات سفیر خرد، در راستای گسترش فرهنگ و دانش، فعالیت خود را در مهرماه سال ۱۳۹۳ با دریافت پروانه انتشارات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز نمود.

معرفی کتاب ‌های انتشارات سفیر خرد
معرفی کتاب ‌های انتشارات سفیر خرد

انتشارات سفیر خرد فعالیت خود را بر پایه شعار پایبندیم به خرد؛ چراکه ماندگاری پیشه ماست بنا نهاده اند و از آغاز مرحله تولید کتاب تا محصول تولید شده، به پارامترهای اخلاقی و عقلانی اهمیت فراوانی شده است. انتشارات سفیر خرد بر آن است در حوزه فرهنگ سازی به عنوان اولین اولویت، به انتشار کتاب اقدام نماید و در این راستا قدم های نخستین را در حوزه رانندگی برداشته است و برنامه های آتی این انتشارات آن است که بتواند با کمک نویسندگان، در حوزه های دیگر نیز قدم های بعدی را بردارد.

معرفی کتاب های مهندس مسلم بهمن آبادی

مهندس بهمن آبادی، یکی از دبیران با سابقه و خوب کشور در درس دین و زندگی است؛  آقای بهمن آبادی در حوزه تالیف و چاپ کتاب های کتاب دورتند دین و زندگی (جامع)، دین و زندگی جامع پایه کنکور (جلد اول) و دین و زندگی جامع دوازدهم با انتشارات سفیر خرد، همکاری خوبی داشته است؛ در ادامه قصد داریم به بررسی این سه کتاب منتشر شده از این انتشارات بپردازیم، با دانش لند همراه باشید:

بررسی کتاب دورتند دین و زندگی (جامع)

در این کتاب می خوانیم پیش خوانی سریع و درک آسان محتوا هر درس قبل از مطالعه عمیق آن و همچنین دوره آخر و جمع بندی نهایی تمامی درس ها در کم ترین زمان، برای آمادگی بیشتر در آزمون های آزمایش و سراسری، با مطالعه مجموعه ای خلاصه که پوشش دهنده تمام نکات و مفاهیم دین و زندگی باشد، نیاز مهم و ضروری داوطلبان کنکور است. کتاب دورتند دین و زندگی (جامع) حاصل چندین سال مطالعه، تحقیق و نوشتن است که برای دانش آموزان کنکوری گردآوری شده است. برخی از ویژگی های کتاب دورتند دین و زندگی (جامع) در این کتاب، خلاصه ای کامل از تمام درس های دین و زندگی سال های دهم، یازدهم و دوازدهم در ۳ قالب زیر ارائه شده است: بخش اول: درس نامه هر درس به صورت کامل و فشرده در قالب نمودارهای درختی بیان شده و کلمات کلیدی آن، با رنگی متفاوت مشخص شده تا دانش آموزان به آسانی بتوانند نکات و مفاهیم هر درس را در کم ترین زمان ممکن یاد بگیرند. بخش دوم: پس از پایان هر درس نامه، آیات و احادیث آن درس به همراه برگزیده ترین پیام های آن آمده تا با چند بار مرور سریع، تسلط بر مفاهیم و پیام های اصلی آیات و روایات، ‌برای داوطلبان عزیز به آسانی میسر شود. بخش سوم: نکات برگزیده آیات و روایات و متن درس در قالب تست هایی مفهومی و مطابق با کنکور بیان شده است تا دانش آموزان پس از یک هفته از مطالعه هر درس، با پاسخ دادن به این تست ها ضمن آشنایی با نحوه سوالات مفهومی کنکور، ‌مفاهیم اصلی آن درس را یک بار دیگر دوره نمایند.

بررسی کتاب دین و زندگی جامع پایه کنکور (جلد اول)

کتاب جامع دین و زندگی بهمن آبادی، ویژه دانش آموزان رشته های تجربی، ریاضی، فنی حرفه ای و کاردانش تالیف شده است. دانش‌ آموزان پایه دهم و یازدهم می توانند جهت شرکت در کنکور از این کتاب استفاده نمایند. در درس نامه های این کتاب از نمودار درختی برای فهم بهتر مطالب استفاده شده است و در کنار این موضوع می توان به آیات و احادیث کتاب اشاره نمود. برخی از ویژگی های کتاب دین و زندگی جامع پایه کنکور (جلد اول) بخش درسنامه: این کتاب درسنامه های مختلفی که به صورت نکته به نکته مفاهیم هر درس را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. شامل ارائه تمامی نکات و مفاهیم دین و زندگی دهم و یازدهم بدون حذف هیچ نکته ای، کامل تر و جامع تر از کتاب درسی به صورت طبقه بندی شده و به زبانی ساده در قالب نمودارهای درختی،‌ انتخاب و نوشتن تیترهای خلاقانه و مفهومی برای بیشتر متن ها و پاراگراف های هر درس تا مفهوم اصلی آن پاراگراف در قالب چند کلمه کلیدی بیان شدن کلمات و اصطلاحات مهم و کلیدی هر درس با رنگی متفاوت برای پاسخ دادن به سوالات حفظی. بخش آیات و روایات: این بخش شامل کلمات کلیدی هر آیه و ترجمه آن با رنگی متفاوت است تا بتوانید به راحتی مفاهیم هر آیه را به خاطر بسپارید. پیام تمامی آیات و روایات به صورت کامل و جامع، به زبانی ساده و قابل فهم مطابق با متن هر درس و متناسب با موضوع هر آیه. در همین بخش قسمت ارتباط ها و مشابهت ها و تناسب معنایی در آخر پیام آیات و روایات آمده که نکات ارزشمندی را شامل می شود. بخش سوالات چهارگزینه ای: در این بخش، بیش از ۲۵۰۰ تست و سوال چهارگزینه ای تالیف شده است؛ تست های خط به خط و مفهومی پس از پایان هر درس نامه به سبک کنکورهای سراسری سال های اخیر، دقت شود که پاسخ به این سوالات دشوار است و نیاز به مطالعه و دوره مجدد محتوا درس دارد. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از تست های کنکور سراسری مشابهت بی نظیری با تست های خط به خط و مفهومی این کتاب داشته است. بخش سوالات سراسری: سوالات کنکور سراسری اخیر داخل و خارج کشور در تمامی رشته ها به همراه سوالات چندسال اخیر کنکور.

بررسی کتاب دین و زندگی جامع دوازدهم

این کتاب، ویژه دانش آموزان رشته های تجربی، ریاضی، فنی حرفه ای و کاردانش تالیف شده است؛ دانش آموزان پایه دوازدهم می توانند جهت شرکت در کنکور از این کتاب استفاده نمایند. درسنامه های این کتاب از نمودارهای درختی برای فهم بهتر مطالب استفاده شده است و در کنار این موضوع می توان به آیات و احادیث کتاب اشاره نمود. سوالات چهار گزینه ای این کتاب نیز به صورت تالیفی و آزمایشی به نگارش در آمده اند. برخی از ویژگی های کتاب دین و زندگی جامع دوازدهم بخش درسنامه: این کتاب درسنامه های مختلفی که به صورت نکته به نکته مفاهیم هر درس را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. شامل ارائه تمامی نکات و مفاهیم دین و زندگی دهم و یازدهم بدون حذف هیچ نکته ای، کامل تر و جامع تر از کتاب درسی به صورت طبقه بندی شده و به زبانی ساده در قالب نمودارهای درختی،‌ انتخاب و نوشتن تیترهای خلاقانه و مفهومی برای بیشتر متن ها و پاراگراف های هر درس تا مفهوم اصلی آن پاراگراف در قالب چند کلمه کلیدی بیان شدن کلمات و اصطلاحات مهم و کلیدی هر درس با رنگی متفاوت برای پاسخ دادن به سوالات حفظی. بخش آیات و روایات: این بخش شامل کلمات کلیدی هر آیه و ترجمه آن با رنگی متفاوت است تا بتوانید به راحتی مفاهیم هر آیه را به خاطر بسپارید. پیام تمامی آیات و روایات به صورت کامل و جامع، به زبانی ساده و قابل فهم مطابق با متن هر درس و متناسب با موضوع هر آیه. در همین بخش قسمت ارتباط ها و مشابهت ها و تناسب معنایی در آخر پیام آیات و روایات آمده که نکات ارزشمندی را شامل می شود. بخش سوالات چهارگزینه ای: در این بخش، بیش از ۱۲۰۰ تست و سوال چهارگزینه ای تالیف شده است؛ تست های خط به خط و مفهومی پس از پایان هر درس نامه به سبک کنکورهای سراسری سال های اخیر، دقت شود که پاسخ به این سوالات دشوار است و نیاز به مطالعه و دوره مجدد محتوا درس دارد. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از تست های کنکور سراسری مشابهت بی نظیری با تست های خط به خط و مفهومی این کتاب داشته است. بخش سوالات سراسری: سوالات کنکور سراسری اخیر داخل و خارج کشور در تمامی رشته ها به همراه سوالات چندسال اخیر کنکور.

خرید کتاب های انتشارات سفیر خرد

وب سایت دانش لند معتبرترین مرجع فروش کتاب های کمک درسی، بازی های فکری، کتاب های کودک و نوجوان و سی دی های آموزش کامپیوتر در ایران است. شما عزیزان می توانید کتاب های انتشارات سفیر خرد و کتاب های ناشرین معتبر کشور را از وب سایت دانش لند با تخفیف ویژه و ارسال رایگان دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب