اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094092812417

معرفی مجموعه بازی‌های زینگو در دانش لند

کد: 139807094092812417

http://bit.ly/2nKv0d8

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بازی سازی زینگو، جدیدترین عضو خانواده انتشارات خیلی سبز است که در دسته تولید بازی‌های فکری قرار دارد. در ادامه مجموعه بازی‌های زینگو بررسی شده است.

معرفی بازی زینگو در دانش لند
معرفی مجموعه بازی‌های زینگو در دانش لند

بعد از موفقیت انتشارات خیلی سبز در تولید و پخش کتاب‌های کودک و نوجوان با عنوان پرتقال در تازه ترین اقدام این شرکت، بخشی با عنوان بازی سازی زینگو را تاسیس کرده است. هدف این انتشارات از تولید این نوع بازی‌ها ایجاد دورهمی‌ها و لذت بردن از لحظات زندگی در کنارهم بوده است، این شرکت با تولید بازی‌های فکری (و غیر فکری!) رومیزی باعث افزایش خلاقیت، حس تجربه‌های جدید و در نهایت خوش گذرانی در بین جمع‌های دوستانه و خانوادگی است.

بازی فکری سوپر دوز

یک صفحه بازی، 36 حلقه پلاستیکی در 4 رنگ متفاوت است و بازی با پیشرفته ترین بازی دوز است. این بازی برای 2 تا 6 نفر تولید شده و برای بچه‌های 8 تا 108 ساله است.

بازی فکری سیبیولوها

بازی هیجان انگیزتر از سیبیلوها وجود ندارد. خوبی این بازی این است که می‌توان ظاهر خود را با سیبیل‌های مختلف دید و سرعت عمل خود را بالا برد. البته احتمال اینکه از خنده کف زمین افتاد هم وجود دارد. این بازی 3 تا 6 نفره است و برای 7 تا 100 ساله‌ها! 

بازی فکری جت ست

این بازی را باید با سرعت عمل خیلی بالا و هوش و دقت زیادی انجام داد. چون برای چیدن بیست و چهار تا مربع رنگی فقط بیست دقیقه زمان وجود دارد. 
جت ست، فقط و فقط 2 نفرست. رده سنی 8 تا 108 هم می‌توانند این بازی را انجام دهند.

بازی فکری رنگ بازیا

این بازی 2 تا 6 نفرست و برای 7 ساله‌ها مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب