اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809034232412417

معرفی کتاب‌های مناسب ریاضی هفتم

کد: 139809034232412417

http://bit.ly/2KUPqZw

، تهران , (اخبار رسمی): اهمیت دوره اول متوسطه، پس از دوره ابتدایی برای دانش آموزان و والدین آنها نمایان می‌شود، این دوره تمرکز بیشتری بر تعلیمات عمومی دارد و دوره انتقال فرزند از کودکی به اواخر نوجوانی است.

معرفی کتاب ریاضی هفتم
معرفی کتاب‌های مناسب ریاضی هفتم

پس از تغییرات در نظام آموزشی ایران،‌برخی مطالب و کتاب‌های دوره اول متوسطه دچار درجه سختی بیشتری شدند و همین‌طور تنوع کتاب‌های درسی و تنوع دبیران در کلاس‌های دوره اول متوسطه، دانش آموزان دچار سردرگمی می‌شوند.

همه در دوره ابتدایی با مفاهیم حساب و هندسه آشنا می‌شوند، در دوره اول متوسطه از دانش ریاضی خود باید استفاده کرد و آن را به کار برد تا در نهایت معلومات ریاضی خود را افزایش داد، اما چگونه باید ریاضیات را آموخت؟ باید خود شخص دست به کار شود، در کلاس نقش فعالی داشته باشد؛ فقط شنونده بودن کافی نیست. فعالیت‌های کتاب‌های کمک درسی کمک می‌کند تا در جریان کلاس سهیم باشد. نباید فراموش کرد مهم‌ترین قسمت فعالیت‌ها، بخش نتیجه‌گیری است.

سرفصل‌های مطرح شده در ریاضی هفتم (دوره اول متوسطه):

مبحث اول: راهبردهای حل مسئله

مبحث دوم: عددهای صحیح

مبحث سوم: جبر و معادله

مبحث چهارم: هندسه و استدلال

مبحث پنجم: شمارنده‌ها و اعداد اول

مبحث ششم: سطح و حجم

مبحث هفتم: توان و جذر

مبحث هشتم: بردار و مختصات

مبحث نهم: آمار و احتمال

نباید فراموش کرد کلید حل مسائل متعدد این کتاب، آشنایی و مرور کردن مراحل حل مسئله است.

مرحله اول: فهمیدن مسئله، مرحله دوم: انتخاب راهبرد مناسب، مرحله سوم، حل کردن مسئله، مرحله چهارم: بازگشت به عقب.

بهترین کتاب‌های کمک درسی ریاضی هفتم (دوره اول متوسطه)

انتشارات خیلی سبـــز: کتاب ماجراهای من و درسام (خیلی سبز) ریاضی هفتم:

کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز ریاضی هفتم، از سری کتاب‌های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز شامل درسنامه کامل، سوال‌های تشریحی و امتحانی، جواب‌های تشریحی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای است.

کتاب تیزهوشان (خیلی سبز) ریاضی هفتم:

کتاب تیزهوشان ریاضی هفتم از سری کتاب‌های تیزهوشان انتشارات خیلی سبز است، این کتاب شامل درسنامه جامع و مثال‌های کاربردی، پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و آزمون استعداد درخشان، انرژی اتمی،‌کانگورو، مسابقات ریاضی آمریکا، تیمز و المپیادهای ریاضی است.

انتشارات مبــتکران: کتاب مرشد (مبتکران) ریاضی هفتم:

کتاب مرشد از سری کتاب های تیزهوشان انتشارات مبتکران شامل: بیش از ۲۱۰۰ پرسش چهار گزینه ای و آموزش بیش از ۳۰۰ نکته مهم برای حل آن ها، پرسش هایی شامل پرسش های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، آزمون های پیشرفت تحصیلی سمپاد و مسابقات ریاضی داخلی و خارجی است.

انتشارات مهر و ماه: کتاب کار پیشرفته (مهر و ماه) ریاضی هفتم:

کتاب کار پیشرفته ریاضی هفتم از انتشارات مهر و ماه، برگرفته شده از امتحانات مدارس تیزهوشان به همراه استفاده از تکنیک Hint جهت راهنمایی دانش آموزان برای رسیدن به پاسخ صحیح.

انتشارات گاج: کتاب سیر تا پیاز (گاج) ریاضی هفتم:

کتاب سیر تا پیاز ریاضی هفتم از سری کتاب‌های آموزش و تست انتشارات گاج شامل درس نامه، پرسش‌های تشریحی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای است.

کتاب آی کیو (گاج) ریاضی هفتم:

کتاب IQ ریاضی هفتم از سری کتاب‌های تیزهوشان انتشارات گاج شامل آموزش جامع همراه نکات تیزهوشانی، آزمون‌های مدارس برتر و سوالات تالیفی با جواب، همچنین این کتاب جهت آزمون سمپاد و مدارس برتر است.

کتاب پرسمان (گاج) ریاضی هفتم:

کتاب پرسمان ریاضی هفتم از سری کتاب‌های امتحانی انتشارات گاج است که شامل درس نامه‌های جامع آموزشی قابل استفاده برای کلیه دانش آموزان ارائه بانک کامل پرسش‌های تشریحی طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ‌های تشریحی ارائه پرسش‌های چهارگزینه‌ای در هر فصل همراه با پاسخ‌های تشریحی مشابه سازی تمرین‌های کتاب درسی ارائه امتحان میان سال و پایان سال مناسب جهت آمادگی برای امتحانات.

کتاب کارپوچینو (گاج) ریاضی هفتم:

کتاب کارپوچینو ریاضی هفتم از سری کتاب‌های کار انتشارات گاج شامل خلاصه درس مختصر و کاربردی، تمرین‌ها و سوالات متنوع بدون پاسخ، مناسب برای تمرین در خانه.

امروزه با فراگیر شدن فروشگاه‌های خرید آنلاین، کمتر کسی پیدا می‌شود که خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح دهد. بخصوص در زمان حاضر که بسیاری از مردم درگیر مشکلاتی از قبیل ترافیک، سرما، گرما، ازدحام جمعیت و غیره هستند. فروشگاه اینترنتی دانش لند، درس سال 1397 با هدف ایجاد یک محیط امن و راحت برای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک درسی تاسیس شد؛ دانش لند با داشتن دسته بندی‌های متنوع، امکان مقایسه و خرید کتاب‌های کمک درسی و بازی‌های فکری را فراهم می‌کند. علاقه‌مندان به خرید کتاب کمک درسی ریاضی هفتم دوره اول متوسطه می‌توانند به سایت دانش لند مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]