اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904144407712417

معرفی کتاب های کمک درسی علوم و فنون ادبی دوازدهم و کنکور

کد: 139904144407712417

https://bit.ly/3iA0gDl

، تهران , (اخبار رسمی): در بین دوره های تحصیلی، دوره دوم متوسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سال دهم به دلیل گذر از دوره اول به دوم متوسطه، هنوز شاهد آن هستیم که برخی از دانش آموزان در حال و هوای دوران گذشته هستند،

انتخاب رشته و ورود به رشته ای که آینده تحصیلی و شغلی دانش آموز را تحت شعاع قرار می دهد، خود به تنهایی عاملی استرس زا برای او می باشد؛ در ضمن در این دوره،‌ دانش آموزان بطور جدی با مفهوم کنکور آشنا می شوند. ادب و فرهنگ ایران اسلامی، عصاره افکار و اندیشه های ملتی فرهیخته و دانشور است که در نشیب و فراز حادثه ها، با تکیه بر باورهای ریشه دار خویش، میراثی ارجمند و گران سنگ را به یادگار گذاشته است. توانایی و مهارت در خوانش، بررسی و تحلیل این آثار ارزشمند، خواننده را با گنجینه گران بهای متون ادبی گذشته و امروز آشنا می سازد و او را به سیر و سلوک در آفاق روشن و گسترده معرفت و حقیقت توانمند می نماید. کتاب علوم و فنون ادبی پایه دوازدهم نیز همانند کتاب های پایه دهم و یازدهم، از چهار فصل تشکیل شده است. محتوای هر فصل نیز شامل سه درس به صورت ترکیبی از علوم و فنون ادبی است. هر فصل با درس تاریخ ادبیات یا سبک شناسی آغاز می شود. در درس های تاریخ ادبیات و شبک شناسی، سیر تاریخی زبان و ادبیات فارسی از قرن دوازدهم تا امروز تبیین می شود و در کنار ویژگی های تاریخی، به ویژگی های سبکی آثار نظم و نثر ادبی نیز پرداخته می شود. به این ترتیپ خواننده با ویژگی های زبانی، ادبی و فکری متون ادبی آشنا می شود. برای تعمیق آموخته ها مجموعه فعالیت هایی در متن و پایان درس ها و فصول طراحی و تدوین شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی علوم و فنون ادبی دوازدهم (دوره دوم متوسطه) و کنکور

انتشارات خیلی سبز:

کتاب ماجراهای من و درسام (خیلی سبز) علوم و فنون ادبی دوازدهم:

کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم، از سری کتاب های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز است که شامل درسنامه های روان و جذاب آموزشی به همراه سوالات امتحانی و نکات امتحانی زیست دوازدهم است.

کتاب تست (خیلی سبز) علوم و فنون ادبی کنکور دوازدهم:

کتاب تست علوم و فنون ادبی کنکور دوازدهم از سری کتاب های آموزش و تست انتشرات خیلی سبز است که شامل عروض و قافیه کنکور، آرایه ادبی، تاریخ ادبیات و سبک شناسی، قرابت و ارتباط معنایی و خلاصه درس علوم و فنون ادبی می باشد. مناسب برای کنکور سراسری رشته انسانی.

کتاب تست (خیلی سبز) علوم و فنون ادبی جامع کنکور:

کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز است که شامل بخش کلی مجزا کلیات علوم و فنون ادبی، عروض و قافیه، آرایه های ادبی، تاریخ ادبیات و سبک شناسی، مفهوم و قرابت معنایی از سال دهم، یازدهم و دوازدهم جمع آوری شده است، درسنامه های جامع و کاربردی و کامل، پاسخنامه تشریحی کامل و تحلیلی، نکات مهم و کلیدی کنکور می باشد. مناسب جهت آمادگی برای کنکور سراسری رشته انسانی و آزمون های آزمایشی.

انتشارات گاج:

کتاب میکـرو (گاج) علوم و فنون ادبی جامع:

کتاب میکرو جامع علوم و فنون ادبی کنکور، از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات گاج است که شامل درسنامه های کامل و جامع، تست های کنکورهای گذشته و سوالات تالیفی، نکات و مطالب مهم کنکوری، جمع بندی در پایان هر درس و آزمون های جامع به همراه پاسخ های کاملا تشریحی است

انتشارات مشاوران:

کتاب هدف دار (مشاوران) علوم و فنون ادبی پایه کنکور:

کتاب هدف دار جامع علوم و فنون ادبی پایه (دهم و یازدهم) کنکور از سری کتاب های آموزش و تست انتشارات مشاوران است؛ این کتاب شامل درسنامه جامع و کامل، پرسش های چهارگزینه ای، چینش هدف دار تست ها، جدول ترتیبی تاریخ ادبیات، تحلیل و بررسی تمام قلمرو های ادبی و پاسخنامه کاملا تشریی است. مناسب برای آمادگی در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش