اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314066912417

کمپین بازگشت به مدرسه دانش لند

کد: 139806314066912417

http://bit.ly/2mrWu6l

، تهران , (اخبار رسمی): هدیه‌های دانش لند به مناسبت بازگشایی مدارس در سایت این مجموعه موجود است.

کمپین بازگشت به مدرسه دانش لند
کمپین بازگشت به مدرسه دانش لند

با شروع سال تحصیلی، علاوه بر تخفیف‌های هیجان انگیزی که دانش لند روی کتاب‌های کمک درسی در نظر گرفته است، تصمیم دارد دانش آموزان با جایزه‌های ویژه سال تحصیلی جدید را با انگیه شروع کنند.

جایزه‌های دانش لند

  • بازی دارت سوزنی

​بازی دارت سوزنی، از سری بازی‌ها ورزشی شرکت بازی سازی دلفین که شامل شش عدد دارت سوزنی و یک عدد تخته هدف است. این بازی جهت تقویت هدف گیری، افزایش اعتماد به نفس، تقویت قدرت تمرکز برای کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب است. 

  • بازی تانگـو

بازی تانگو یک بازی هیجان انگیز است که شامل دو دسته مساوی 7 تایی در دو رنگ، 24 کارت و 48 تصویر است؛ این بازی برای تقویت مهارت‌های دیداری و خلاقیت، افزایش تفکر و استراتژیک و اعتماد به نفس، تقویت هوش ریاضی و منطق، افزایش توجه و دقت و غیره است. 

  • بازی اونو

بازی اونو، از سری بازی‌های کارتی است که شامل 52 تا کارت سلفونی با دوام، مناسب برای افزایش قدرت تمرکز و حافظه است. می‌توان همراه با خانواده این بازی را انجام داد و سرگرم شد.

  • بازی اتللو 

بازی فکری اتللو 6 در 6، از سری بازی‌های تخته‌ای است که شامل یک صفحه بازی 36 خانه، 36 مهره دورو (سفید و مشکی) است؛ مناسب برای افزایش قدرت ذهن، تقویت دقت و افزایش قدرت استراتژیک برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

  • بازی دوز زنبوری

بازی دوز زنبوری از سری بازی‌های ساختنی شرکت محبوب روبی که شامل 6 آدمک پلاستیکی در دو رنگ و 9 سکه شماره گذاری از عدد 1 تا 9 است. این بازی مخصوص کودکان بالای 7 سال است و آموزش ریاضی (جمع و تفریق اعداد)، تقویت هوش ریاضی و افزایش تمرکز از اهداف اصلی این بازی است. 

  • بازی ریورسی

بازی ریورسی از سری بازی‌های تخته‌ای شامل تعدادی مهره رنگی و یک صفحه 6 در 6 است، مناسب برای افزایش قدرت تفکر، قدرت استدلال، تقویت حافظه دیداری، افزایش توان ذهنی برای کودکان و بزرگسالان مناسب است. 

  • بازی شطرنج مقوایی

بازی شطرنج مقوایی از سری بازی‌های تخته‌ای، شامل 1 عدد صفحه بازی، 16 تا مهره سفید و 16 تا مهره سیاه است. تقویت قوه تخیل، تقویت هوش منطفی با درک روابط علت و معلول، افزایش اعتماد به نفس قابل توجه، تقویت مهارت‌های حل مسئله و دلیل یابی، تقویت حافظه، تقویت تفکر استراتژیک، بهبود مهارت سناریو سازی ذهنی، از اهداف این بازی جذاب است. 

  • بازی لونپوس

بازی لونپوس از سری بازی‌های ساختنی - چیدنی است که شامل یک صفحه دورو پلاستیکی و 12 شکل ناهمسان و مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. اهداف این بازی شامل افزایش دقت و تمرکز، افزایش خلاقیت و ابتکار، پرورش مهارت تفکر و حل مساله است. 

  • بازی منچ و مارپله

بازی منچ و مارپله نسل جدیدی از بازی‌ها تخته‌ای است که شامل یک عدد مقوای بازی، 16 مهره بازی در رنگ‌های سبز، آبی، قرمز، زرد و یک تاس است. این بازی مناسب برای پرورش ذهن، سرگرمی و اوقات فراغت برای کودکان و بزرگسالان است. 

مهلت کمپین 

کمپین بازگشت به مدرسه دانش لند از 1 مهر شروع و تا 30 مهر ادامه دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانش لند به آدرس daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش