اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154109412417

خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم

کد: 139807154109412417

http://bit.ly/35iiIcS

، تهران , (اخبار رسمی): دوره ابتدایی، اولین دوره آموزشی رسمی فرزندان است. به مدارس آموزشی که کودکان برای آموختن و تحصیل کردن به آنجا می‌روند، دبستان گفته می‌شود.

خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم
خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم

در ایران، دوره ابتدایی (دوره دبستان)، طی یک دوره شــش ساله آموزش و تعلیمات دوره ابتدایی به دانش آموزان داده می شود و پس از آن دانش آموزان وارد دوره متوسطه اول می‌شوند. در نظام آموزشی ایران، سن ورود به کلاس اول ابتدایی (اولین مقطع دوره دبستان) هفت سالگی است. در ادامه کتاب ریاضی چهارم دبستان بررسی شده است.

ریاضیات عموما مطالعه الگوی ساختار، تحول و فضا تعریف شده است؛ اگر به صورت غیر رسمی‌تر به موضوع نگاه کرد، ممکن است بعضی‌ها بگویند ریاضیات، مطالعه اعداد و اشکال است؛ تعریف ریاضیات برحسب وسعت دامنه آن و نیز بسط دامنه فکر ریاضی تغییر زیادی کرده است.

کتاب ریاضی پایه پنجم، در جهت اهداف برنامه درسی ملی و در ادامه تغییر کتاب‌های درسی دوره ابتدایی تالیف شده است. زمانی تاکید کتاب‌های درسی ریاضی بیشتر بر توانایی انجام دادن محاسبات بود. در رویکرد جدید، ضمن توجه به این هدف، تاکید اصلی بر پرورش قوه تفکر و تعقل و رشد توانایی حل مسئله است.

سرفصل‌های کتاب ریاضی پنجم دبستان شامل موارد زیر است:

  • مبحث اول: عدد نویسی و الگو ها
  • مبحث دوم: کسر
  • مبحث سوم: نسبت، تناسب و درصد
  • مبحث چهارم: تقارن و چند ضلعی‌ها
  • مبحث پنجم: عددهای اعشاری
  • فصل ششم: اندازه گیری
  • فصل هفتم: آمار و احتمال

ساختار کتاب ریاضی پنجم دبستان، از سه بخش فعالیت، کار در کلاس و تمرین تشکیل شده است. آنچه در هر فعالیت به طور عمده مدنظر بوده، آشنایی دانش آموزان با مفهوم درس و سهیم بودن او در ساختن دانش مورد نظر است. فعالیت‌ها شامل مراحلی مانند درک کردن، کشف کردن، حل مسئله، استدلال کردن، بررسی کردن، حدس و آزمایش، توضیح راه حل، مرتب کردن، قضاوت در مورد یک راه حل و مقایسه راه حل‌های مختلف است.

انتشارات خیلی سبز

  • کتاب کار تیزهوشان (خیلی سبز) ریاضی پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان ریاضی پنجم دبستان از سری کتاب‌های کار تیزهوشان انتشارات خیلی سبز، شامل درسنامه کامل و جامع، سوالات آزمون‌های ورودی تیزهوشان و پاسخنامه تشریحی مناسب جهت آمادگی برای آزمون‌های سمپاد و مدارس نمونه.

  • کتاب کار خیلی سبز (ریاضی پنجم دبستان)

کتاب کار ریاضی پنجم دبستان از سری کتاب‌های کار انتشارات خیلی سبز است که شامل درسنامه‌های کامل و به درد بخور، سوال‌های آموزشی و کاربردی، پوشش کامل کتاب درسی و امتحانات، آزمون‌های مرتب و طبقه بندی شده جهت آمادگی در امتحانات است.

  • کتاب ماجراهای من و درسام (خیلی سبز) ریاضی پنجم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی پنجم دبستان از سری کتاب‌های آموزش و پرسش انتشارات خیلی سبز، شامل درسنامه خلاصه و مفید، سوالات امتحانی، آزمون‌های استاندارد نیم سال اول و نیم سال دوم به همراه پاسخنامه تشریحی است.

انتشارات گاج

  • کتاب سیر تا پیاز (گاج) ریاضی پنجم دبستان

کتاب سیر تا پیاز ریاضی پنجم دبستان از سری کتاب‌های آموزش و تست انتشارات گاج شامل درسنامه‌های جامع، مثال‌های آموزش به همراه پاسخ، امتحانات با پاسخ و بی پاسخ، آزمون‌های خودسنجی، سوالات چهار گزینه‌ای و نمونه امتحانات نوبت اول و نوبت دوم است.

  • کتاب کارپوچینو (گاج) ریاضی پنجم دبستان

کتاب کارپوچینو ریاضی پنجم دبستان، از سری کتاب‌های کار انتشارات گاج است که شامل درسنامه و آموزش‌های چکیده و کاربردی، ارائه سوال‌های متنوع و گوناگون، ارائه ارزشیابی مستمر در پایان هر فصل، ارائه ارزشیابی نوبت اول و نوبت دوم است.

انتشارات مبتکران

  • کتاب رشادت (مبتکران) ریاضی پنجم دبستان

کتاب رشادت تیزهوشان آموزش و آزمون ریاضی پجم دبستان، از سری کتاب‌های تیزهوشان انتشارات مبتکران شامل خلاصه مباحث، نکات مهم، پرسش‌های چهار گزینه‌ای و مسائل تشریحی است.

انتشارات مهر و ماه

کتاب کار تیزهوشان (مهر و ماه) ریاضی پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان ریاضی پنجم دبستان، از سری کتاب‌های تیزهوشان انتشارات مهر و ماه، شامل پوشش کامل مفاهیم درسی، طبقه بندی موضوعات، پرسش همراه با پاسخنامه، با بیانی ساده، تست‌های چهارگزینه‌ای با پاسخنامه تشریحی، این کتاب برای قبولی در آزمون‌های تیزهوشان و مدارس برتر مناسب است.

خرید کتاب های کمک درسی پنجم دبستان

امروزه با فراگیر شدن فروشگاه های خرید آنلاین، کمتر کسی پیدا می‌شود که خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح دهد. مخصوصا در زمان حاضر که مردم درگیر مشکلاتی از قبیل ترافیک، سرما، گرما، ازدحام جمعیت و غیره هستند.

فروشگاه اینترنتی دانش لند، در سال 1397 با هدف ایجاد یک محیط امن و راحت برای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک درسی تاسیس شد؛ دانش لند با داشتن دسته بندی‌های متنوع، امکان مقایسه و خرید کتاب‌های کمک درسی و بازی‌های فکری را فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب