اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807074086612417

معرفی کتاب ریاضی دوم دبستان

کد: 139807074086612417

http://bit.ly/2mZG3yL

، تهران , (اخبار رسمی): دوره ابتدایی، اولین دوره آموزشی رسمی فرزندان است، به مدارس آموزشی که کودکان برای آموختن و تحصیل کردن به آنجا می‌روند، دبستان گفته می‌شود.

معرفی کتاب ریاضی دوم دبستان
معرفی کتاب ریاضی دوم دبستان

در ایران، دوره ابتدایی (دوره دبستان)، طی یک دوره شــش ساله آموزش و تعلیمات دوره ابتدایی به دانش آموزان داده می‌شود و پس از آن دانش آموزان وارد دوره متوسطه اول می‌شوند. در نظام آموزشی ایران، سن ورود به کلاس اول ابتدایی (اولین مقطع دوره دبستان) هفت سالگی است.

کتاب ریاضی پایه دوم در راستای برنامه درسی ملی و در ادامه تغییر کتاب درسی تالیف شده است. در این کتاب نیز تلاش شده است دانش آموزان با روش‌های نوین آموزشی، به فکر کردن ترغیب شوند و در یادگیری نقش فعال ایفا کنند. در عین حال مهارت‌هایی را بیاموزند که توانایی آنها را در حل مسئله تقویت کند.

سرفصل‌های کتاب ریاضی دوم دبستان:

  • فصل اول: عدد و رقم
  • فصل دوم: جمع و تفریق اعداد دو رقمی
  • فصل سوم: اشکال هندسی
  • فصل چهارم: عدد های سه رقمی
  • فصل پنجم: اندازه گیری
  • فصل ششم: جمع و تفریق اعداد سه رقمی
  • فصل هفتم: کسر و احتمال
  • فصل هشتم: آمار و نمودار

این کتاب هشت فصل دارد و با تصویری برگرفته از نمونه‌‌های کاربردی موضوع آن فصل آغاز می‌شود. هر فصل شامل چهار واحد درسی و یک واحد حل مسئله است که به آموزش راهبرد حل مسئله می ‌پردازد. در قسمت حل مسئله توضیحاتی برای معلّم محترم نوشته شده است تا هدف اصلی آموزش راهبرد تبیین شود. همچنین یک واحد مرور فصل و تمرین‌‌های ترکیبی و تکمیلی است که با تأکید بر مهارت‌‌هایی از جمله مهارت خواندن و نوشتن پایان می‌یابد. معماهای مطرح‌شده در این قسمت برای دانش آموزان علاقه ‌مند است.

بهترین کتاب‌های کمک آموزشی ریاضی دوم دبستان

  • انتشارات گـــاج و کلاغ سپید

انتشارات گاج، کتاب‌های کمک آموزشی خود در پایه دوم دبستان در دو مجموعه کارپوچینو و سیر تا پیاز منتشر کرده است و انتشارات کلاغ سپید در مجموعه‌ای به نام شاهکار، کتاب کار ریاضی دوم دبستان را به چاپ رسانده است.

  • کتاب کار کارپوچینو ریاضی دوم (گاج)

کتاب کارپوچینو ریاضی دوم ابتدایی، از سری کتاب‌های کار انتشارات گاج، شامل: پرسش‌های چهار گزینه‌ای، جاهای خالی، درست یا نادرست، انتخاب کنید، پرسش‌های مفهومی، تکمیل جدول و انواع سوالات تشریحی است.

  • کتاب سیر تا پیاز ریاضی دوم (گاج)

کتاب سیر تا پیاز ریاضی دوم ابتدایی از سری کتاب‌های آموزش و تست انتشارات گاج که شامل درسنامه‌های جامع و بسیار پر کاربرد، مثال‌های متنوع به همراه پاسخ‌های آن، سوالات دسته بندی شده و نمونه امتحانات نوبت اول و نوبت دوم است.

  • کتاب شاهکار ریاضی دوم (کلاغ سفید)

کتاب شاهکار ریاضی دوم ابتدایی از سری کتاب‌های کار انتشارات کلاغ سپید، شامل نمونه سوالات گوناگون بر اساس تقسیم بندی‌های کتاب درسی ریاضی دوم ابتدایی، تصاویر رنگی و جذاب، تمرین‌های خود آزمایی و دوره‌ای است.

انتشارات خیلی سبز

  • کتاب کار ریاضی دوم (خیلی سبز)

کتاب کار ریاضی دوم ابتدایی از سری کتاب‌های کار انتشارات خیلی سبز، شامل آموزش مفاهیم ریاضی، تمرینات طبقه بندی شده جهت رسیدن به اهداف مشخص شده در پایان هر فصل، ارائه انتظارات آموزشی در هر درس، سنجش ماهانه در پایان هر فصل، دو نمونه آزمون خود سنجی، آزمون‌های عملکردی در پایان هر فصل است. این کتاب یکی از بهرین کتاب‌های مقطع دوم جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان برای کلاس درس و امتحانات است.

  • کتاب کار ریاضی دوم تیزهوشان (خیلی سبز)

کتاب تیزهوشان ریاضی دوم دبستان از سری کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز است که شامل درسنامه‌های آموزشی خلاصه و مفید، سوالات سطح بالا برای دانش آموزش تیزهوش به همراه فلش کارت‌های کاربردی برای فهم بیشتر موضوعات سطح بالا.

انتشارات مبتکران

  • کتاب کار ریاضی دوم رشادت (مبتکران):

کتاب کار رشادت آموزش و تمرین ریاضی دوم ابتدایی، از سری کتاب آموزش و پرسش انتشارات مبتکران این کتاب با بهره گیری از شکل‌های ساده و خلاقانه، ضمن علاقه مند کردن کودک به ریاضیات، مفاهیم بنیادی و اساسی ریاضی را با بیانی ساده، شفاف و مفهومی به دانش آموز پایه دوم ابتدایی آموزش داده و با طرح پرسش‌های متنوع و چالش برانگیز، هوش و قدرت خلاقیت دانش آموز را پرورش می‌دهد. پرسش‌های تشریحی و تستی در این کتاب از ساده به مشکل، در سه شکل آغازین، میانی و پایانی دسته بندی شده است.

خرید کتاب‌های کمک درسی دوم دبستان

امروزه با فراگیر شدن فروشگاه‌های خرید آنلاین، کمتر کسی پیدا می‌شود که خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح دهد. مخصوصا در زمان حاضر که مردم درگیر مشکلاتی از قبیل ترافیک، سرما، گرما، ازدحام جمعیت و غیره هستند. فروشگاه اینترنتی دانش لند، در سال 1397 با هدف ایجاد یک محیط امن و راحت برای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک درسی تاسیس شد.

 دانش لند با داشتن دسته بندی‌های متنوع، امکان مقایسه و خرید کتاب‌های کمک درسی و بازی‌های فکری را فراهم کرده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت 20% تخفیف ویژه به همراه ارسال رایگان می‌توانند به وبسایت دانش لند به آدرس www.Daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب