اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244042912417

خرید کتاب‌های دوره پیش دبستانی

کد: 139806244042912417

http://bit.ly/32OpQvU

، تهران , (اخبار رسمی): دوره پیش دبستانی که اغلب با نام دوره آمادگی شناخته می‌شود، در نظام آموزشی ایران، دوره‌ای است که والدین، فرزندان خود را یک الی دوسال قبل از ورود به دبستان، جهت آماده ساختن کودکان به آن می‌فرستند.

خرید بهترین کتاب های دوره پیش دبستانی
خرید کتاب‌های دوره پیش دبستانی

در واحدهای پیش دبستانی، کودکان پنج ساله به مدت یک سال، طبق برنامه خاصی برای ورود به دوره دبستان آماده می‌شوند. تعیین سیاست‌های آموزشی و پرورشی دوره پیش دبستانی با شورای عالی آموزش و پرورش است. معمولا در کشور ایران ثبت نام دوره پیش دبستانی به صورت حضوری انجام می‌شود اما در حال حاضر تنها سایت به منظور ثبت نام آنلاین، وبسایت سناد است.

اهداف کلی دوره پیش دبستانی به بخش‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • استفاده از یک محیط سالم تربیتی برای پرورش کودکان
  • آماده کردن کودکان جهت فراگیری هرچه آسان‌تر مفاهیم آموزشی
  • فراهم کردن زمینه لازم برای آموزش به کودکان
  • پرورش توانایی ها و استعدادهای کودکــان

کودکانی که به هنگام ورود به دوره ابتدایی، تسلط بیشتری در صحبت کردن و پاسخ دادن، نسبت به هم کلاسی‌های خود که چنین آموزش‌هایی را ندیده‌اند، دارند این امتیاز بسیار مهم است و احتمالا تا پایان مقطع ابتدایی، حفظ خواهد شد.

محیط واحدهای پیش دبستانی چگونه است؟

عمده ترین وظایف مربیان پیش دبستانی، فراهم کردن محیطی است که سبب رشد مناسبات اجتماعی و خودیاری کودکان شود و در سال پایانی که دوره آمادگی نامیده می‌شود، وظیفه مهم آنان آماده کرده کودکان برای ورود به دبستان، با استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی و بازی‌های فکری مخصوص دوره پیش دبستانی است. به طور کلی اهداف آموزش و پرورش در کانون‌های آموزش قبل از دبستان بر محور آموزش‌هایی زیر است:

  • آموزش‌های امور بهداشتی
  • آشنایی با طبیعت و محیط
  • زبان آموزی
  • نقاشی دوره پیش دبستانی
  • ساخت کاردستی
  • قصه گویی
  • آموزش هنری

کتاب‌های کمک آموزشی مخصوص دوره پیش دبستانی

ناشرین مطرح بسیاری، متناسب با سیستم آموزشی کشور، برای کودکان در دوره پیش دبستانی، کتاب‌های زیادی منتشر کرده‌اند، اما موضوع اصلی در واقع انتخاب بهترین کتاب از بین کتاب‌های منتشر شده برای این دوره نسبتا حساس است.

دروس اصلی کتاب‌های پیش دبستانی، شامل موارد زیر است:

  • کتاب ریاضی دوره پیش دبستانی
  • کتاب مهارت نوشتن دوره پیش دبستانی
  • کتاب زبان آموزی دوره پیش دبستانی
  • کتاب علوم دوره پیش دبستانی

گذراندن دوره پیش دبستانی فواید بی شماری دارد برخی از فواید گذراندن این دوره شامل افزایش اعتماد به نفس در کودکان، رشد اجتماعی و رشد عاطفی کودکان است. هنگامی که فرزندان قبل از ورود به دوره آموزشی اول ابتدایی، برخی از مباحث درس‌های مهم ریاضی و نوشتاری و مهارتی را یاد گرفته باشند، اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا کرده و نتیجه یادگیری خود را می‌‌بینند و در نتیجه یاد گرفتن مطالب گوناگون، برای آنها دلپذیرتر است.

تاثیر بازی فکری در آموزش کودکان در دوره پیش دبستانی

محیط واحدهای پیش دبستانی، با استفاده از رنگ‌های شاد طراحی شده است و از این رو، در این مکان کودکان، بیش از آنکه بخواهد مطالب را بیاموزند دوست دارند تا با هم بازی کنند. تهیه بازی‌های فکری آموزشی، بهترین راه برای آموزش به کودکان است. سازندگان بازی‌های فکری، بازی‌های متفاوت بسیاری را برای کودکان طراحی کرده‌اند، از بازی‌های حرکتی و پازلی گرفته، تا بازی‌های تمرکزی و استراتژی.

 بنابر نظریه دانشجویان دانشگاه هاروارد، یکی از بیشترین روش‌های آموزش برای تداوم مطالب یادگیری شده در ذهن کودک، استفاده از بازی‌های جالب و فکری مرتبط است، این روش باعث می‌شود مطالب یادگیری شده، به حافظه بلند مدت آنها انتقال یابد؛ بهترین راه خرید، خرید اینترنتی بازی فکری، از مراکز معتبر اینترنتی است.

بهترین روش خرید کتاب‌های کمک آموزشی و بازی‌های فکری مخصوص دوره پیش دبستانی

با جستجو در اینترنت می‌‌توان وبسایت‌های معتبر فعال در این حیطه را پیدا و پس از شناخت محصولات و بررسی محصولات، می‌‌توان محصولات را به صورت اینترنتی برای کودکان خود تهیه کرد. یکی از مزایا خرید آنلاین کتاب برای کودکان، شناخت محصولات متفاوت و دسته بندی شده در صفحات اینترنتی است. می‌توان تمامی محصولات را با هم مقایسه کرد.

در کشور ایران، در کنار کتاب‌های اصلی که توسط آموزش و پرورش کشور به مدارس داده می‌شود، استفاده از کتاب‌های کمک درسی در حین استفاده از کتاب درسی اصلی نیز توصیه می‌شود. وبسایت اینترنتی دانش لند، در سال 1397 با هدف ایجاد یک محیط راحت جهت خرید بازی‌های فکری و کتاب‌های کمک درسی تاسیس شد.

 وبسایت دانش لند علاوه بر داشتن تنوع در تمامی دسته بندی های بازی‌های فکری و کتاب‌های کمک درسی، با داشتن محتوای آموزشی جامع، تجربه یک خرید اینترنتی با آگاهی کامل را به ارمغان آورده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانش لند به ادرس daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]