اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013882312417

مروری بر بازی فکری کلش رویال، نسخه سنتی به دور از تلفن‌های همراه

بررسی بازی فکری کلش رویال

کد: 139805013882312417

http://bit.ly/2JXO52N

، تهران , (اخبار رسمی): بازی فکری کلش رویال از سری بازی‌های شرکت ارشیا در دسته بندی رقابتی است که بین 2 یا 4 بازیکن انجام می‌شود. این بازی مخصوص کودکان بالای 3 سال است.

بازی فکری کلش رویال
بررسی بازی فکری کلش رویال

بازی فکری کلش رویال جعبه‌ای، از سری بازی‌های تخته‌ای شرکت بازی سازی ارشیا است که شامل کارت بازی، صفحه بازی و مهره بازی است؛ بازی فکری کلش رویال مناسب برای دختران و پسران بالای سه سال است.

کلش رویال یک بازی بازی آنلاین و ترکیبی برای موبایل از کمپانی مشهور سوپرسل است که با استقبال بسیار بالای کاربران مواجه شد. حالا این بازی توسط شرکت بازی سازی ارشیا تبدیل به یک بازی رومیزی شده است که در ادامه این بازی آموزش داده شده است.

بازی فکری کلش رویال یک بازی آنلاین و ترکیبی از سبک‌های مختلف بازی کارتی و بازی موبایل است. بازیکن می‌تواند در بازی کلش رویال با مجموعه کارت‌ها رو به رو است.

ابتدا و پیش از شروع بازی باید کارت‌ها را انتخــــاب کرد و سپس وارد نقشه بازی شد. با ۸ کارت می‌توان وارد مبـــارزه شد که ۴ تا از کـــارت‌ها را می‌توان همیشه به همراه داشت. هر کدام از کارت‌ها دارای یک قیمت اکسیر هستند.

برای اینکه بتوان بازی کرد باید اکسیر بیشتری داشت. هر کارت یک قهرمان و کاراکتر کلش رویال است که دارای ویژگی‌های فردی خاص خود است که بازیکن برای بازی کردن باید این ویژگی‌ها را بداند تا از بهترین ویژگی هر کارت استفاده کند.

در این بازی هر زمان بازیکن بتواند تخت پادشاهی را نابود کند، برنده خواهد بود.

علاقه مندان کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانش لند به آدرس daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]