اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123911512417

معرفی کتاب کارآگاه سیتو (1)

کد: 139805123911512417

http://bit.ly/2YiNAdw

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه کتاب کاپیتان کارآگاه سیتو از سری کتاب‌های طنز انتشارات هوپا (الگو) بررسی شده است.

معرفی کتاب کارآگاه سیتو (1)
معرفی کتاب کارآگاه سیتو (1)

کتاب کارآگاه سیتو (۱) به قلم آنتونیو ایتوربه دارای ۴۴ صفحه است که در ادامه خلاصه‌ای از آن آمده است:

«کارآگاه سیتو نه‌ تنها باید بداخلاقی‌‌های همیشگی رئیس ‌پلیس شهر، فرمانده تروئنوس، را تحمل کند، بلکه باید دنبال تعدادی ظرف عتیقه‌ خیلی گران هم بگردد و یک وردست چینی تازه‌ وارد را دنبال خودش این ‌طرف و آن ‌طرف ببرد.»

در کلانتری مرکزی بخشی است که به پرونده‌‌های عجیب، مرموز و خیلی سخت رسیدگی می ‌کنند. کارآگاه سیتو، یکی از بهترین کارآگاه ‌های شهر، در این بخش کار می‌کند. درست همین الان هم کارآگاه سیتو یک مورد خیلی مهم دستش است: نه یک دزدی و نه گم‌ شدن عجیب و غریب یک نفر... بلکه یک ساندویچ ژامبون فوق‌العاده! هیچ‌ چیز بیشتر از این کارآگاه را ناراحت نمی‌کند که کسی وسط غذا مزاحمش بشود!»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب کارآگاه سیتو (۱) با ۲۰% تخفیف می‌توانند به سایت دانش لند به آدرس Daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب