اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805163933812417

کتاب خیلی سبز تست دین و زندگی یازدهم تست

کد: 139805163933812417

http://bit.ly/31w9hEg

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه کتاب کمک آموزشی دین و زندگی یازدهم، از سری کتاب‌های تست اتشارات خیلی سبز بررسی شده است.

کتاب خیلی سبز دین و زندگی یازدهم تست
کتاب خیلی سبز تست دین و زندگی یازدهم تست

کتاب تست دین و زندگی یازدهم از سری کتاب‌های تست انتشارات خیلی سبز است که شامل متن کامل کتاب درسی، طرح سوال برای هر قسمت از کتاب درسی، پیام آیات و نکات خاص و کلیدی، جمع بندی نکات در انتهای هر درس، تست‌های سراسری و تالیفی به همراه پاسخ تشریحی، مناسب جهت آمادگی بهتر برای کنکور سراسری و آزمون‌های آزمایش و معتبر همه‌ی آموزشگاه‌‌ها است.

ویژگی‌های کتاب کمک آموزشی دین و زندگی یازدهم

ناشر این کتاب انتشارات خیلی سبز است که آن را برای مقطع تحصیلی متوسطه دوم (پایه تحصیلی یازدهم) طراحی کرده است و مناسب برای رشته تحصیلی ریاضی – فیزیک است.

علاقه مندان جهت خرید این کتاب با 20% تخفیف و مشاهده دیگر تخفیف‌ها می‌توانند به وبسایت دانش لند به ادرس Daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب