اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805173937012417

تخفیف ویژه در جشن تولد یک سالگی دانش لند

کد: 139805173937012417

http://bit.ly/31yAs0W

، تهران , (اخبار رسمی): یک سال از همراهی با دانش لند گذشت.

تخفیف ویژه در جشن تولد یک سالگی دانش لند!
تخفیف ویژه در جشن تولد یک سالگی دانش لند

سال اول فعالیت دانش لند مانند همه استارت آپ‌ها، پر از آزمون و خطا بود. زمین خورد و دوباره بلند شد. شاد شد و غمگین شد و گاهی اوقات ناامید. اما با تلاش گروهی و محبت‌های همراهان دوباره دلگرم شد و ادامه داد.

اما لازم است تولد را جشن گرفت و جشن گرفتن بدون حضور همراهان همیشگی دانش لند لطفی ندارد. پس همه به تولد یک سالگی دانش لند دعوت هستند. 

از امروز تا 25 مرداد علاوه بر تخفیف 20 درصدی که روی سایت قرار دارد با وارد کردن کد hbddl2019 در سبد خرید 10 درصد دیگر هم تخفیف در نظر گرفته شده است.

 این کم ترین کاری بود که می‌توان برای قدردانی از یک سال همراهی انجام داد. این تخفیف هیچ محدودیتی ندارد و برای همه محصولات (کتاب هاب کمک درسی، کتاب های کودک و نوجوان، بازی فکری و ...) قابل استفاده است و چندین بار هم می‌توان از این کد تخفیف استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]