اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223949612417

کتاب خیلی سبز جامع زبان انگلیسی کنکور

کد: 139805223949612417

http://bit.ly/31Bjn6L

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه کتاب کمک آموزشی جامع زبان انگلیسی کنکور، از سری کتاب‌های تست اتشارات خیلی سبز بررسی شده است.

کتاب خیلی سبز جامع زبان انگلیسی کنکور
کتاب خیلی سبز جامع زبان انگلیسی کنکور

کتاب جامع زبان انگلیسی کنکور از سری کتاب‌های آموزش و تست انتشارات خیلی سبز شامل درس نامه به صورت روان و ساده، قواعد و گرامر، واژه نامه و بخش واژگان، متن های کلوز و درک مطلب، تست های فراوان به همراه پاسخ نامه تشریحی، گرامر سال دهم، یازدهم و دوازدهم مناسب جهت آمادگی برای قبولی در کنکور سراسری و آزمون‌های معتبر تستی است.

ویژگی‌های کتاب خیلی سبز جامع زبان انگلیسی کنکور

ناشر این کتاب انتشارات خیلی سبز است که آن را برای مقطع تحصیلی متوسطه دوم (پایه تحصیلی یازدهم) طراحی کرده است و مناسب برای رشته تحصیلی ریاضی – فیزیک است.

علاقه مندان جهت خرید این کتاب با 20% تخفیف و مشاهده دیگر تخفیف‌ها می‌توانند به وبسایت دانش لند به آدرس Daneshland.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب