اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806053992812983

5 راه یادگیری زبان انگلیسی

کد: 139806053992812983

http://bit.ly/2KWuO3s

، تهران , (اخبار رسمی): نکته مهمی که در کلاس‌های خصوصی تافل بر آنها بسیار تاکید می‌شود، این است که برای یادگیری زبان انگلیسی باید با دستور زبان آن زبان به خوبی آشنا بود. در واقع می‌توان گفت که درصد بالایی از یادگیری به این امر بستگی دارد.

5 راه یادگیری زبان انگلیسی
5 راه یادگیری زبان انگلیسی

مطالعه و یادگیری زبان یکی از کارهایی است که برای همگان مفید و پر فایده است. در این راستا از زمان کودکی توصیه شده است که اوقات تنهایی و فراغت خود را با مطالعه کتاب پر کرد. همه می‌دانند که کتاب خواندن چه فوایدی برای شخص و چه تاثیری روی جامعه دارد، بنابراین بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی خواندن کتاب‌هایی است که به این زبان نوشته شده‌اند.

به فایل‌های صوتی گوش دهید

یکی دیگر از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن به فایل‌های صوتی است، در این زمینه توصیه می‌شود که حتما به فایل‌هایی گوش داده شود که فرد به موضوع آن علاقه مند باشد. مثلا افراد علاقه مند به اخبار می‌‌توانند به کانال‌های تلویزیونی اخبار خارجی گوش دهند. مهم نیست که چند درصد موضوع را می‌توان متوجه شد، مهم اینست که گوش با لغات جدید و طرز تلفظ آنها آشنا شود. یکی دیگر از مهمترین هدف‌های این کار، این است که می‌توان با گوش دادن به این فایل‌ها هر روز لغات جدیدی یاد گرفت. حتی می‌توان لغات جدیدی را که شنیده می‌شود در دفترچه یادداشت کرد.

یادگیری دستور زبان 

نکته مهمی که در کلاس‌های تدریس خصوصی تافل به آن بسیار تاکید می‌شود، این است که برای یادگیری زبان انگلیسی باید با دستور زبان آن به خوبی آشنا بود. در واقع می‌توان گفت که درصد بالایی از یادگیری به این امر بستگی دارد و تنها با یادگیری لغات جدید نمی‌توان به صورت کامل زبان انگلیسی را یاد گرفت. پس گرامر را باید تقویت کرد.

استفاده مفید از گوشی موبایل

استفاده از موبایل و همراه بودن آن با ما در دنیای امروزی یکی از کارهای اجتناب ناپذیر است. افراد در طول روز ساعت‌های زیادی را صرف چرخیدن در دنیای مجازی می‌کنند پس چه بهتر که بتوان از آن بهره مفید برد. افرادی که هر روز با دوستان خود از طریق تلفن همراه در ارتباط هستند می‌توانند به جای این که به زبان خود صحبت کنند مکالمه به زبان انگلیسی انجام دهند یا پیام‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به صورت انگلیسی نوشته و برای دوستان خود بفرستند.

یکی دیگر از روش‌هایی که بسیار مفید و پر فایده هستند استفاده از فلش کارت و جعبه لایتنر است. می‌توان روزانه فقط 5 کلمه جدید یاد گرفت که تعداد آنها در سال 1825 کلمه می‌شود. زمان مورد نیاز برای یادگیری 5 لغت جدید در روز تنها 40 دقیقه است. با همین زمان اندک می‌توان به نتیجه بسیار مطلوبی رسید. مطالعه مقاله 10 تکنیک یادگیری سریع لغات نیز مناسب است.

ایجاد انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی

با متن‌های کوتاه شروع کرد. در آموزش زبان انگلیسی نقل قول‌ها عالی هستند. اگر موضوع خاصی مورد علاقه‌ی فرد خاصی است در سایت‌های نقل قول، جملاتی مربوط به آن فرد یا موضوع را می‌توان پیدا و یادداشت کرد. ممکن است که تمام مطالب را متوجه نشد، هیچ ایرادی ندارد بدون نگرانی سراغ مطلب بعدی می‌توان رفت.

با آینه هم صحبت شد

تمام مراحلی که در بالا توضیح داده شد تک تک به پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کنند. صحبت کردن با آینه پیشنها خوبی است. صحبت با اینه روشی بسیار خوب برای بالا بردن اعتماد به نفس در صحبت کردن است. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مای آیلتس به ادرس myielts.in مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش