اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114010012983

دیکشنری چه کاربردهایی دارد؟

کد: 139806114010012983

http://bit.ly/2PYrxVQ

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهمترین ابزارهایی که در یادگیری سریع لغات انگلیسی و تلفظ صحصیح لغات کمک می‌کند، استفاده کردن از دیکشنری است.

کاربردهای دیکشنری
دیکشنری چه کاربردهایی دارد؟

از دیگر کاربردهای دیکشنری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- پیدا کردن معنای کلمات انگلیسی که دیده می‌شود و یا شنیده می‌شود.

- یادگیری تلفظ صحیح یک کلمه 

- با تکیه کلمات یا word stress می‌توان آشنا شد (یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی لهجه)

- املا یا دیکته کلمات را می‌توان بررسی کرد.

- اجزای گفتار (Part of Speech) یا اقسام هر کلمه را یاد گرفت.

- با حالت جمع یه اسم یا گذشته یه فعل آشنا شد.

- مترادف یا متضاد یک کلمه را پیدا کرد.

- با مثال‌هایی از استفاده صحیح کلمات در جمله آشنا شد.

دیکشنری انگلیسی به فارسی – فارسی به انگلیسی

هر چند استفاده از دیکشنری انگلیسی به فارسی محدودیت‌های خود را دارد و در بهترین حالت هم نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای دیکشنری‌های انگلیسی به انگلیسی باشد، ولی اکثر زبان آموزان مبتدی در شروع یادگیری به آن احتیاج دارند.

استفاده از دیکشنری برای افرادی که در سطوح بالای زبان انگلیسی تحصیل می‌کنند و برای دریافت مدارک بالاتر با توجه به نیاز خود در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل،تدریس خصوصی pte و تدریس خصوصی مکالمه شرکت می‌کند یکی از ضروریات است. چرا که یادگیری لغات جدید و گسترش دایره لغات برای این افراد امر بسیار مهمی تلقی می‌شود.

دیکشنری‌های انگلیسی به فارسی زیادی به صورت چاپی و آنلاین وجود دارد، ولی با بررسی‌های انجام شده فقط فست دیکشنری پیشنهاد می‌شود. دلیل اول این پیشنهاد استفاده فست دیکشنری از تلفظ‌های صوتی دیکشنری کمبریج است. دلیل بعدی وجود مثال‌های مربوط به هر کلمه همراه با ترجمه فارسی و دلیل آخر هم امکان استفاده از آن روی گوشی‌های موبایل با سیستم عامل آی او اس و اندروید است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس‌های آیلتس و دیگر آزمون‌های زبان می‌توانند به سایت مای آیلتس به آدرس myielts.in مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش