اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806134015312983

چگونه در آیلتس نمره 7 بگیریم؟

کد: 139806134015312983

http://bit.ly/2Q5GEN4

، تهران , (اخبار رسمی): با برنامه ریزی برای آیلتس که مناسب با توجه به پتانسیل باشد، بهره‌مندی از نکاتی که اساتید در کلاس‌های آیلتس به آنها اشاره می‌کنند، مطالعه بهترین منابع یادگیری آیلتس و شرکت در آزمون‌های آزمایشی می‌توان به هدف خود برای کسب نمره 7 و حتی بیشتر در این آزمون دست پیدا کرد.

چگونه در آیلتس نمره 7 بگیریم؟
چگونه در آیلتس نمره 7 بگیریم؟

اگر شخصی کسب نمره 7 آیلتس را در اهداف خود قرار داده است، شرکت در کلاس‌های نیمه خصوصی و خصوصی آیلتس کمک می‌کند تا سریع‌تر از کلاس‌های گروهی آیلتس به نتیجه برسد

نه تنها مهارت در زبان انگلیسی، بلکه مهارت در پاسخ دادن به هرگونه سوال آیلتس بسیار حائز اهمیت است. به طوری که لازم است تکنیک و ترفندهایی را دانست تا هرگونه سوالی را با سرعت بیشتر پاسخ داد. در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس این تکنیک‌ها آموزش داده می‌شود. در کنار یادگیری این مطالب لازم است تا در منزل تمرین کافی روی تست‌ها داشت که آنچه در کلاس یاد گرفته می‌شود در ذهن تثبیت شده و اصطلاحاً Second Nature شود، یعنی بدون اینکه فکر کنید و یا بدون استرس بتوان آن را اجرا کرد.

در کنار کلاس و تمرین در منزل لازم است که سطح علمی خود را با شرکت در آزمون‌های آزمایشی محک زد. سپس با تحلیل آزمون نقاط ضعف مشخص خواهد شد. در این مرحله با کمک گرفتن از راهنمایی مشاورهای فعال در این حوزه و انجام تمرینات استاندارد می‌توان به رفع نقاط ضعف خود پرداخت.

همچنین لازم است که با طراحی سوالات آیلتس آشنا بود تا انواع سوالاتی که در آزمون آیلتس طراحی می‌شوند را شناخت، در آزمون آیلتس بعد از داشتن مهارت،دانستن نحوه نمره‌دهی آیلتس و استفاده کامل از زمان مهم است. به عنوان مثال آزمون Reading Academic آیلتس آنقدر طولانی است که اگر قرار باشد متن را با آرامش خواند، هرگز نمی‌توان به تمامی سوالات رسید.

اگر شخصی کسب نمره 7 آیلتس را در اهداف خود قرار داده است، شرکت در کلاس‌های نیمه خصوصی و خصوصی آیلتس کمک می‌کند تا سریع‌تر از کلاس‌های گروهی آیلتس به افزایش هر 2 نمره در آزمون آیلتس ظرف سه ماه دست پیدا کند.

نباید فراموش کرد که شرکت در آزمون بدون آمادگی یا با استفاده‌ پلن‌های شخصی باعث کم شدن انگیره و خودباوری می‌شود زیرا در صورت عدم نتیجه‌گیری لازم علاوه بر اینکه از برنامه زمانی‌ عقب خواهد ماند، وقت و هزینه نیز از دست خواهد رفت. خودباوری، انگیره و نداشتن استرس، مواردی هستند که برای ترمیم یا به دست آوردن مجدد آنها نیاز به زمان و هزینه زیادی بود.

تیم آموزشی اساتید مای آیلتس در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس با استفاده از دانش روز، بهترین راه حل برای کسب نمره دلخواه در اولین آزمون آیلتس را علاوه بر داشتن برنامه‌ریزی مناسب، داشتن پلن ویژه آموزشی برای هر فرد می‌داند. برای شرکت در جلسات مشاوره آموزشی می‌توان از بخش مشاوره و تعیین سطح با مای آیلتس در ارتباط بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش