اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807204121112983

هزینه کلاس خصوصی تافل

کد: 139807204121112983

http://bit.ly/35x9U3e

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی تافل کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهتری از راهنمایی‌های اساتید مجرب در این حوزه بهره مند شد و بتوان در آزمون تافل نتیجه خوبی کسب کرد.

هزینه کلاس خصوصی تافل
هزینه کلاس خصوصی تافل

آزمون تافل از مهمترین آزمون‌های زبان انگلیسی در جهان به شمار می‌آید و کسب نمره قبولی در این آزمون از ملاک‌های اصلی برای مهاجرت و یا تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به شمار می‌آید. علاوه بر این برخی از شرکت‌های بزرگ و معتبر یکی از شرط‌های پذیرش کارمندان خود را استخدام با مدرک تافل قرار داده‌اند.

بنابراین مزایای داشتن مدرک تافل تنها به مهاجرت و تحصیل خارج از کشور محدود نمی‌شود و برای بسیاری از افرادی که قصد تدریس در کلاس خصوصی تافل را دارند و یا در سطوح دکترا و فوق دکترا تحصیل می‌کنند نیز کاربردی است. شرایط آمادگی برای شرکت در آزمون تافل برای همه افراد یکسان نیست و بسیاری از افراد به علت مشغله‌های فراوانی که دارند فرصت کافی برای مطالعه تمامی منابع و یا شرکت در کلاس‌های رایج تدریس خصوصی تافل را ندارند و یا نیاز دارند که در کوتاه مدت برای آزمون آمادگی لازم را کسب کنند. در ادامه پیرامون مزایا و هزینه کلاس خصوصی تافل صحبت شده است.

هزینه کلاس خصوصی تافل چقدر است؟

شهریه شرکت در کلاس‌های خصوصی بسته به میزان آمادگی متقاضیان برای شرکت در آزمون تافل متغیر است و با توجه به اینکه کلاس با چه تعداد از داوطلبان برگزار می‌شود متفاوت است.از آنجایی که هدف از برگزاری کلاس‌های خصوصی آموزش مطالب به صورت فشرده و کوتاه مدت به زبان آموزان است سقف تعداد افرادی که در یک کلاس می‌توانند شرکت کنند 5 نفر است. هر چقدر که تعداد افراد شرکت کننده کمتر باشد امکان رسیدگی استاد تافل به زبان آموزان جهت رفع اشکالات آنها و مرور نکات نیز بیشتر است.

چه عواملی بر هزینه کلاس خصوصی تافل تاثیر است؟

عوامل زیادی بر روی هزینه تدریس خصوصی تافل تاثیرگذار هستند که در ادامه برخی از این عوامل بررسی شده‌اند.

• تعداد جلسات: از جمله عواملی است که بر روی قیمت و نرخ کلاس‌های تدریس خصوصی تافل تاثیرگذار است. اگر تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه کمتر و در صورت برگزاری جلسات کمتر و فشرده‌تر هزینه بالاتری از متقاضی دریافت می‌شود.

• استاد و معلم آموزش: نحوه و شیوه تدریس اساتید با هم بسیار متفاوت است و بر نحوه آموزش و یادگیری نیز تاثیرگذار است. شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی تافل توسط اساتید مجرب و باتجربه نیاز به پرداخت هزینه‌های بالاتری دارد.

• شیوه و متدهای آموزشی: هر چه شیوه آموزشی به روزتر و کارآمدتر باشد، نرخ آن بالاتر است.

• منابع آموزشی مورد استفاده: برخی از اساتید دارای منابع آموزشی مجزا یا نرم افزارهای مخصوص به خود هستند که این نیز بر روی قیمت و نرخ کلاس‌های تدریس خصوصی تاثیرگذار است.

از دیگر مزایای شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی تافل این است که زمان تمامی کلاس‌هایی که به صورت خصوصی با توجه به ساعتی که تقاضا می‌شود برگزار خواهد شد. به همین جهت علاوه بر پرداخت مبلغ شهریه باید مبلغی را بعنوان هزینه ایاب ذهاب استاد پرداخت کرد. علاوه بر لیست هزینه شهریه‌های کلاس خصوصی تافل، لیست مربوط به هزینه شهریه کلاس خصوصی آیلتس، pte، مکالمه و.. در بخش شهریه‌ها آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش