اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134189512983

چگونه نمره 7 آیلتس را بگیریم؟

کد: 139808134189512983

http://bit.ly/33y0WRI

، تهران , (اخبار رسمی): کسب نمره 7 آیلتس هدف اکثر دانشجویان در این آزمون بین‌المللی است. زیرا نمره 7 یا ۷٫۵ به خوب بودن انگلیسی فرد برای پیوستن به هر دوره دانشگاهی و حتی در موسسات نخبگان آکسفورد را گواهی می‌دهد. فقط تعداد کمی از رشته‌ها مانند ادبیات، زبان شناسی و قانون نیاز به نمره بالاتر از ۷ دارند.

چگونه نمره آیلتس 7 بگیریم؟
چگونه نمره 7 آیلتس را بگیریم؟

واقعیت این است که در هر سه ماه افزایش یک نمره آیلتس در هر چهار مهارت چیزی است که خود سایت آیلتس منطقی می‌داند و توصیه می‌کند. رسیدن از سطح کاملاً مقدماتی (نمره 1 یا 2 در آیلتس) به سطح 7 (سطح بالای پیشرفته) به 6 ماه کلاس (هشت ساعت آموزش در هفته) نیاز دارد که به شکل مطمئن و با آرامش به دست آید. اگر شخصی در سطح نمره متوسط (نمره 5.5 آیلتس) باشد به راحتی می‌تواند با هشت ساعت آموزش در هفته، در مدت سه ماه به این هدف برسد، به شرطی که روزی 6 ساعت را به تمرین در منزل اختصاص دهد.

اما اگر در سطح کاملاً مقدماتی باشد و فقط سه ماه وقت باقی باشد، درست مانند شخصی است که مایل است در سه ماه 100 کیلو وزن کم کند، آیا ممکن است؟ بله ممکن است. اما چون باعث صدمه می‌شود و در حقیقت تمامی زندگی، اعصاب و حتی جسم شخص را تحت تاثیر می‌گذارد و این احتمال هم وجود دارد که به خاطر انباشته بودن بیش از اندازه مطالب آموزشی، هم‌زمان با آنچه که یاد می‌گیرد، یادگیری‌های قبلی را فراموش کند. ( به این پدیده در روانشناسی یادگیری، منبع بعدی در قبلی می‌گویند)

نمره پایانی آیلتس از میانگین نمرات به دست آمده شخص در چهار مهارت Listening + Reading + Writing + Speaking استخراج می‌شود. در ادامه به بررسی تعداد تست‌های صحیحی که به گرفتن نمره مطلوب در هر یک از مهارت‌های مورد ارزیابی در آزمون آیلتس است پرداخته می‌شود:

IELTS Listening (در آزمون آکادمیک)

پاسخ درست به ۳۰ سوال از ۴۰ (برای ۷ آیلتس)

پاسخ درست به ۳۲ سوال از ۴۰ (برای ۷٫۵ آیلتس)

IELTS Reading  (در آزمون آکادمیک)

پاسخ درست به ۳۰ سوال از ۴۰ ( برای ۷ آیلتس )

پاسخ درست به ۳۳ سوال از ۴۰ ( برای ۷٫۵ آیلتس )

نکات : بیش از تعداد کلمات خواسته شده نباید برای هر سوال نوشت. کلمات را باید حتما هجی کرد. (املای کلمات مهم است)

 IELTS Writing  (در آزمون آکادمیک)

هر دو سوال را به طور کامل پاسخ داد.

پاراگراف‌ها باید واضح باشند و هر کدام شامل یک ایده اصلی و جملات باشند.

با استفاده از واژگان سطح بالا و با آگاهی، بین کلمات هماهنگی ایجاد کرد.

یک مرور کلی با ذکر مقایسه‌های دقیق را در تسک یک قرار داد.

یک موقعیت روشن را نشان داد و به تسک ۲ متصل کرد.

باید جملات بدون خطا از نظر گرامری و املایی داشت.

IELTS Speaking (در آزمون آکادمیک)

به صورت روان و بلند در هر موضوع خاص صحبت کرد.

برای اتصال ایده‌ها از طیف وسیعی از لغات مرتبط استفاده کرد.

از اصطلاحات کمتر استفاده کرد.

جملات خود را بدون خطای گرامری بیان کرد.

کنترل خوبی در تلفظ و لحن صدا از خود نشان داد.

هدف گذاری کرد.

با برنامه‌ریزی برای آیلتس که مناسب با توجه به پتانسیل باشد، بهره‌مندی از نکاتی که اساتید در کلاس‌های آیلتس به آنها اشاره می‌کنند، مطالعه بهترین منابع یادگیری آیلتس و شرکت در آزمون‌های آزمایشی می‌تواند به هدف خود برای کسب نمره 7 و حتی بیشتر در این آزمون دست پیدا کرد.

نه تنها مهارت در زبان انگلیسی، بلکه مهارت در پاسخ دادن به هرگونه سوال آیلتس که مطرح می‌شود بسیار حائز اهمیت است. به طوری که لازم است تکنیک و ترفندهایی را دانست تا هرگونه سوالی را با سرعت بیشتر پاسخ داد. در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس این تکنیک‌ها آموزش داده می‌شود. در کنار یادگیری این مطالب لازم است تا در منزل تمرین کافی روی تست‌ها داشت که آنچه در کلاس یاد گرفته می‌شود در ذهن تثبیت شده و اصطلاحاً Second Nature شود، یعنی بدون اینکه بتوان فکر کرد و یا استرس داشت بتوان آن را اجرا کرد.

نباید فراموش کرد شرکت در آزمون بدون آمادگی یا با استفاده‌ پلن‌های شخصی باعث کم شدن انگیره و خودباوری می‌شود زیرا در صورت عدم نتیجه‌گیری لازم علاوه بر اینکه شخص از برنامه زمانی عقب خواهد ماند، وقت و هزینه او نیز از دست خواهد رفت. خودباوری، انگیره و نداشتن استرس، مواردی هستند که برای ترمیم یا به دست آوردن مجدد آنها نیاز به زمان و هزینه زیادی است.

تیم آموزشی اساتید مای آیلتس در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس با استفاده از دانش روز، بهترین راه حل برای کسب نمره دلخواه در اولین آزمون آیلتس را علاوه بر داشتن برنامه‌ریزی مناسب، داشتن پلن ویژه آموزشی برای هر فرد می‌داند. علاقه‌مندان برای شرکت در جلسات مشاوره آموزشی و کسب نمره 7 آیلتس می‌توانند از بخش مشاوره و تعیین سطح با مای آیلتس در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش