اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807144103312983

برگزاری کلاس فری دیسکاشن جهت ارتقا سطح علمی زبان آموزان

کد: 139807144103312983

http://bit.ly/2pI9ypQ

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس با برگزاری کلاس‌های تدریس خصوصی آتیلتس، تافل، pte و مکالمه آماده برگزاری کلاس‌های بحث آزاد (فری دیسکاشن) در جهت ارتقا سطح علمی زبان آموزان می‌کوشد.

کلاس‌های بحث آزاد انگلیسی یا همان فری دیسکاشن کلاس‌هایی هستند که با هدف ارتقا سطح مکالمه و دانش انگلیسی زبان آموزانی که از سطوح متوسط و پیشرفته از زبان انگلیسی برخوردارند برگزار می‌شود. برگزاری این گونه دوره‌ها باعث می‌شود تا افراد با حفظ سطح زبانی خود، روان‌تر صحبت کرده و با اصطلاحات بیشتری آشنا شوند.

روال استاندارد برای برگزاری این کلاس‌ها به صورت یک جلسه در هفته است. برای هر جلسه موضوع جذاب و چالش برانگیزی با مشورت اساتید و زبان آموزان برای بحث انتخاب می‌شود و طی بحثی که بین افراد در جریان است، سوالاتی از جانب استاد مطرح می‌شود تا محوریت و هدف اصلی بحث حفظ شده و در مسیر درست برای رسیدن به هدف بحث پیش رفت.

مزایای شرکت در کلاس فری دیسکاشن

  • تقویت مهارت speaking و مکالمه
  • یادگیری سریع لغات انگلیسی و اصطلاحات جدید
  • تسلط بیشتر بر مکالمات و افزایش اعتماد به نفس افراد
  • آشنایی با نحوه آغاز و مدیریت کلی یک بحث و گفتگو
  • فراهم شدن زمینه بحث و تبادل نظر
  • آشنایی با دیدگاه‌های مختلف
  • ایجاد فرصت اظهار نظر بدون دغدغه

کلاس‌های فری دیسکاشن عموما توسط اساتید مطرح در تدریس مکالمه، اساتید مجرب در تدریس خصوصی آیلتس و تافل برگزار می‌شود. با تسلطی که اساتید در زبان انگلیسی دارند محیطی کاملا طبیعی از زبان انگلیسی برای زبان آموزان ایجاد می‌شود تا به راحتی به بحث بپردازند و سوالات خود را از استاد بپرسند.

برگزاری کلاس‌های فری دیسکاشن در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی باعث می‌شود تا با افراد دیگری در سطوح علمی نزدیک به خود در یک محیط دوستانه دور هم جمع شد، دانش انگلیسی خود را محک زد و با توجه به آموخته‌های خود به گفتگو پرداخت.

این کلاس‌ها باعث می‌شود تا علاوه بر فکر کردن راجب موضوع مورد بحث به انتخاب مناسبترین کلمات و رعایت گرامر صحیح نیز دقت کافی داشت. همین روند به مرور زمان به افراد کمک می‌کند که تنها با فکر کردن به موضوع مورد بحث، بتوانند بسیار راحت و روان صحبت کرده و مهارت مکالمه خود را تقویت کنند. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تدریس خصوصی آیلتس می‌توانند به سایت مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس به آدرس myielts.in مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش