اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807284141512983

5 روش ساده برای تقویت گرامر زبان

کد: 139807284141512983

http://bit.ly/2Pa4qpr

، تهران , (اخبار رسمی): یادگیری و تقویت گرامر زبان انگلیسی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم است.

5 روش ساده برای تقویت گرامر زبان
5 روش ساده برای تقویت گرامر زبان

یادگیری گرامر زبان انگلیسی همواره یکی از مشکلاتی است که اکثر زبان آموزان با آن مواجه هستند و همواره به دنبال آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌‍ها برای تقویت گرامر زبان انگلیسی خود هستند. در ادامه  5 روش آسان برای تقویت گرامر زبان بررسی شده است.

به صحبت کردن دیگران به دقت گوش کنید

برای یادگیری گرامر انگلیسی، باید موضوعات شنیداری را زیاد گوش کرد. مکالمات زبان انگلیسی، فیلم‌ها، سریال‌ها، اخبار و … را به دقت گوش داد و اگر بر روی لب تاب یا گوشی آنها را بصورت ضبط شده داشت، می‌توان مدام آنها را Pause و جمله آنها را تکرار کرد.

هر روز نوشتن را تمرین کنید

به گفته بسیاری از اساتید مطرح زبان انگلیسی که سالهاست به تدریس خصوصی آیلتس، تافل و.. مشغولند نوشتن یا writing از این جهت در تقویت گرامر زبان تاثیر دارد که افراد را مجبور می‌کند قبل از روی کاغذ آوردن تک تک کلمات، فکر کنند. وقتی فکر با دست هماهنگ باشد، طبق تحقیقات، یادگیری تا حد زیادی افزایش می‌یابد. می‌توان یک وبلاگ به زبانی که لازم است یاد گرفت، ساخت و بصورت روزانه مطلبی را در آن منتشر کرد.  

کتاب‌های گرامر را بخوانید

برای بهبود تقویت گرامر زبان انگلیسی خود نیاز است کتاب‌های درسی دستور زبان را به خوبی خواند و این یکی از بهترین روش‌ها برای آشنایی با نکات گرامری به روشی علمی است. از بعضی کتب معتبر آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌توان به Grammar in Use و Macmillan English Grammar in Context و Communicate What You Mean  اشاره کرد. دائما نکات گرامری را با خود مرور کنید. بر خلاف واژگان، نکات گرامری زبان محدود هستند. در این صورت، اگر هر روز تعداد کمی از این نکات را یاد گرفت می‌توان دانش خود از دستور زبان را تا حد زیادی در کمترین زمان افزایش داد.

آموزش دهید

اگر شما یک دانش آموز متوسط یا بالاتر هستید، شاید بخواهید تدریس دستور زبان انگلیسی به دانش آموزان مبتدی را تجربه کنید. تدریس، یکی از بهترین راه‌های تقویت گرامر زبان انگلیسی است.

خاطره نویسی؛ تمرین ناخودآگاه گرامر

خاطره نویسی شخصی نیز می‌تواند به افراد در افزایش تسلط خود از دستور زبان کمک شایان توجهی کند. در این شیوه، باید سعی کرد از نکات دستور زبانی که به تازگی یاد گرفته شده در متن و خاطره خود استفاده کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تدریس خصوصی تافل ویا تدریس خصوصی pte می‌توانند به سایت مای آیلتس به آدرس myielts.in مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش