اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806174025612983

یادگیری لغات انگلیسی به شیوه‌ای آسان

کد: 139806174025612983

http://bit.ly/2LtWnRS

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه روش‌هایی برای یادگیری لغات انگلیسی معرفی می‌شود.

یادگیری لغات انگلیسی
یادگیری لغات انگلیسی به شیوه‌ای آسان

افرادی که با زبان انگلیسی سر و کار دارند قطعا می‌دانند که یادگیری لغات انگلیسی جدید و گسترش دایره لغات زبان انگلیسی در کنار تقویت گرامر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به این منظور روش‌های مختلفی برای یادگیری لغات انگلیسی ارائه می‌شود که در این میان بعضی از این روش‌ها مانند ساخت جعبه لایتنر و مرور مرتب لغات از بیشتر مورد توجه هستند چرا که بسیاری از افراد با استفاده از این روش توانسته‌اند به راحتی دامنه لغات خود را وسعت ببخشند.

عده‌ای از کتاب‌های لغت موجود در بازار استفاده و روزانه چند لغت را حفظ می‌کنند. اکثریت این زبان آموزان ادعا می‌کنند لغات زیادی بلد هستند ولی نمی‌توانند از آن لغات به موقع و در جمله استفاده کنند. واقعیت آن است که کتب لغت به تنهایی نمی‌توانند کافی باشند. یادگیری لغات انگلیسی، روش‌ها و استراتژی‌های خاص خود را دارد که هر فرد با توجه به سبک یادگیری خود باید بهترین روش را انتخاب و با تمرین و تکرار لغات و اصطلاحات را فرا گرفت.

افرادی هستند که با یادگیری لغات انگلیسی مشکل دارند و یا نمی‌توانند لغاتی که آموخته‌اند را در جمله و مکالمه استفاده کنند، در ادامه این این مطلب روش‌هایی برای یادگیری سریع لغات انگلیسی آموزش داده می‌شود.

1- در ابتدا باید شروع به خواندن کتاب‌هایی که متناسب با سطح زبان انگلیسی هستند کرد. این کتاب‌ها می‌توانند رمان و داستان باشند یا حتی روزنامه و کاتالوگ و بروشور. این کار کمک می‌کند تا شخص خود را در شرایط یادگیری لغات جدید قرار دهد.

2- باید از منابع مختلف برای یادگیری استفاده کرد. یعنی علاوه بر اینکه متون انگلیسی مطالعه می‌شود، از دیدن فیلم و سریال به زبان انگلیسی و حتی گوش دادن به موسیقی به زبان انگلیسی غافل نشد.

3- به جای حفظ کردن کلمات به تنهایی باید سعی کرد آنها را داخل عبارات یا جملات به ذهن سپرد. مثلا به جای کلمه ی homework عبارت do my homework را حفظ کرد.

4- استفاده مداوم از دیکشنری، نرم افزارهای آموزش لغات و همچنین فلش کارت و جعبه لایتنر می‌تواند بسیار مفید باشد.

5- در جمع‌هایی که در آن به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند شرکت کرد. برای مثال شرکت در کلاس فری دیسکاشن کمک می‌کند تا برای تبادل نظر با افراد مختلف علاوه بر تقویت گرامر زبان انگلیسی، لغات جدید و تلفظ صحیح لغات انگلیسی را آموخت و به جایگاه آنها درون جملات پی برد.

6- وقتی یک لغت جدید یاد گرفته می‌شود، خیلی آگاهانه باید سعی کرد جملات را  جوری تنظیم کرد که حتما از آن لغت در جملات استفاده شود. مثلا اگر جدیدا لغت polluted یاد گرفته شده است و شخص می‌خواهد راجع به خاطره سفر رفتن خود با کسی صحبت کند علاوه بر جملات معمول، برای ماندگاری در اعماق ذهن حتما باید بگوید the sea was really polluted. با این کار لغات در خاطر  بهتر جا میافتند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش زبان انگلیسی و کلاس‌های تدریس خصوصی تافل می‌توانند به سایت زبان مای آیلتس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تدریس خصوصی زبان مای آیلتس

مجموعه ی مای آیلتس با به کارگیری اساتید برجسته و مجرب تهران همواره درصدد ارائه ی بالاترین سطح خدمات آموزشی در زمینه آزمون آیلتس و آزمون تافل و مکالمه متناسب با نیازهای شما زبان آموزان عزیز بوده است. ما بر این باوریم که بهترین و سریع ترین روش برای رسیدن به نمره ی دلخواه شما بهر گیری از اساتید و منابع آموزشی درجه 1 می باشد. این مجموعه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت تدریس خصوصی آیلتس در منزل، محل کار شما و یا در محل موسسه توسط استاد آیلتس خانم و آقا می کوشد تا شما را به نمره ی آیلتس دلخواهتان برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش