اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806124013812417

چگونه آنلاین بازی فکری بخریم؟

کد: 139806124013812417

http://bit.ly/2LwoKh9

، تهران , (اخبار رسمی): بازی کردن بازی‌های تخته‌ای سرگرم کننده است و افراز از طریق گیم پلی جذاب و رقابتی را دور هم جمع می‌کنند، با این حال، بازی‌های فکری چیزهای بیشتری از سرگرمی ارائه می‌دهند.

خرید آنلایــن بازی فکــری
چگونه آنلاین بازی فکری بخریم؟

در ادامه 10 مورد برتر در جهت افزایش سلامتی و افزایش یادگیری ذهن به وسیله بازی‌های فکری مورد بررسی قرار می‌گیرد، درک این موضوعات می تواند، زندگی را در راه درستی قرار دهد و باعث پیشرفت در زمینه‌هایی مانند دانش، تعامل، درک و دیگر مهارت های لازم شود.

  • لذت بردن حین بازی و داشتن احساس خوب.
  • گذاشتن وقت برای بازی کردن با خانواده و یا دوستان.
  • شکل گیری حافظه بلند مدت و افزایش مهارت های خودشناسی.
  • کاهش خطرات بیماری های روانی
  • کاهش فشار خون
  • افزایش قابل توجه سرعت مغز در پاسخ به اتفاقات روزمره
  • کاهش استرس
  • بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن با استفاده از قابلیت روشن کردن نورون‌های مغزی
  • رشد کودک
  • افزایش قدرت تخیل و خلاقیت در کودک
  • هماهنگی چشم و دست

بازی‌های فکری موجب درگیر شدن ذهن فرد شده و او را وادار به فکر کردن می‌کند، به عنوان مثال بازی‌های انفرادی معمولا اول شخص هستند و باعث افزایش حس استقلال عمل در کودکان می‌شود؛ به این ترتیب ذهن تقویت می‌شود و یک ورزش مغزی در ذهن صورت می‌گیرد. پس از پاسخگویی به معما و یا حل بازی‌های فکری، هورمون دوپامین ترشح شده و فرد احساس رضایت‌مندی می‌کند.

آشنایی با انواع بازی‌های فکری

هنگام انتخاب بازی فکری برای کودک چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ چه نوع بازی وجود دارد و این بازی‌ها به چند نوع دسته بندی تقسیم می‌شوند؟ در ادامه به بررسی دسته بندی‌های بازی فکری پرداخته شده است:

بازی‌های رقابتی:

این دسته، دسته پر طرفدار رده سنی +8 سال است، که همه جوانب هوشی و حسی را در نظر می‌گیرد و بیشترین تاثیر فکری را روی کودکان و نوجوانان دارد. بازی‌های رقابتی با ایجاد یک فضای استراتژیک باعث شبیه سازی دوران بزرگسالی و رویارویی با موقعیت‌های زندگی می‌شود و آنها را برای این دوران آماده می‌کند.

از بازی‌های پر طرفدار دسته بازی‌های رقابتی می‌توان به بازی ریسک، کلش رویال (کارتی)، بیت باکس و روپولی اشاره کرد.

بازی‌های آشنایی با مشاغل:

کودکان از ابتدای تولد قصد دارند از پدر و مادر خود تقلید کنند، از خرد و خوراک و پوشاک گرفته تا سبک زندگی و شغل، بازی‌های آشنایی با مشاغل، با درگیر کردن ذهن کودکان باعث رشد عقلی آنها در کودکی می‌شود و همین طور آنها کار با ابزار مختلف رو در سن‌های پایین یاد می‌گیرند.

از بازی‌های پر طرفدار دسته بازی‌های آشنایی با مشاغل می‌توان به بازی دکتر بازی، آزمایشگر کوچک و ست ابزار کیفی اشاره کرد.

برخی والدین، وقتی بازی‌های فکری برای کودک خود خریداری می‌کنند یک‌بار بازی را برای او انجام می‌دهند و پس از آن به خود او می‌سپارند. این کار کاملا اشتباه است، زیرا نه تنها هزینه‌ای که برای خرید بازی ارائه داده‌اند بیهوده بوده، بلکه یک فرصت و موقعیت یادگیری را از فرزندشان سلب کرده‌اند.

بازی‌های لگویی:

بازی‌های دو بعدی و سه بعدی هستند که کودک اجازه دخل و تصرف در بازی را دارا است، کودک می‌تواند هر جا که دوست دارد، قطعه‌های بازی را قرار دهد و با خلاقیت خودش چیزی را ایجاد کند، بازی‌های لگویی روی خلاقیت و هوش انتقادی کودک تاثیر بسیار مثبتی دارد. از بازی‌های پر طرفدار دسته بازی‌های لگویی می‌توان به بازی دومینو، لگو و چینو ساز اشاره کرد.

بازی های هدف گیری:

انجام بازی‌های با ژانر هدف‌گیری، تمرین بسیار خوبی است تا آنچه چشم می‌بیند، ذهن تصمیم به انجام آن گرفته و دست آن را اجرا کند. علاوه بر آنکه این نوع بازی‌ها برای کودک لذت‌بخش است و موجب تشویق کودک می‌شود.

از بازی‌های پر طرفدار دسته بازی‌های هدف‌گیری می‌توان به بولینگ، حلقه پرتاب و کش بال اشاره کرد.

بازی‌های پازل:

پازل‌ها یک ابزار خود یادگیری صحیح هستند، هنگام قرار دادن قطعه‌های پازل سر جای خودشان، کودک ممکن است قطعه را بارها چرخانده و تست‌های مختلف است که این راه یادگیری مناسب برای حل مشکل‌ها و تفکر انتقادی در کودک است. پازل‌ها باعث افزایش مهارت‌هایی نظیر مهارت صحبت کردن، مهارت ریاضی، توسعه توان تحرک کودک و غیره می‌شود.
از بازی های پر طرفدار دسته بازی های پازل می توان به: پازل های چینو ریز و جورچین اشاره کرد.

جهت خرید بازی فکری با 20درصد تخفیف می‌توان به وبسایت دانش لند مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانش لند

هدف ما در دانش لند فراهم کردن محیطی است که بتوانید به‌راحتی آن‌چه را که می‌خواهید خریداری کنید، نه این‌که مجبور شوید از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. بدون اغراق هرچه برای آموزش دیدن و آموزش دادن نیاز دارید در دانش لند فراهم شده است. ما شعار “هر روز تازه‌تر می‌شویم” را برای دانش لند برگزیدیم، چرا که وظیفه یک سایت و فروشگاه اینترنتی با موضوع آموزش چیزی غیر از این نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]