اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806284058312000

ورزش‌های مناسب برای لاغری باسن و ران

کد: 139806284058312000

http://bit.ly/2OfbFfg

، (اخبار رسمی): یکی از قسمت‌هایی که بیشتر خانم‌ها دوست دارند خوش فرم شود یا چربی‌های دور آن کم شود قسمت باسن و ران است به این منظور در ادامه سعی شده تمام تمریناتی که موجب خوش فرم شدن و کاهش چربی در این نواحی می‌شود بررسی شود.

لاغری باسن و ران در کمتر از یک ماه
ورزش‌های مناسب برای لاغری باسن و ران

اسکات قزاق

پاها را بیش از عرض شانه باز کرده و آنگاه به سمت پای چپ خم شده به طوری که پای راست کاملاً صاف شود سپس به آرامی به حالت اولیه خود باز گشت. برای هر طرف این حرکت ۱۰ بار تکرار شود.

جک‌های قدرتی

این حرکت برای افزایش ضربان قلب بسیار مناسب است که موجب کالری سوزی بیشتر در بدن خواهد شد. این حرکت شبیه به حرکت پرواز است با این تفاوت زمانی که پاها جمع می‌شود باید آنها را قیچی کرد. سعی شود این حرکت را ۳۵ تا ۴۵ ثانیه پشت سر هم انجام داد.

فشار دادن توپ بین دو پا  

از قسمت‌هایی که افتادگی پوست در آن زیاد است قسمت‌های داخلی ران پا است. این حرکت مناسب آنهایی است که دوست دارند در این قسمت عضله ساخته شود و افتادگی را در این ناحیه کم کنند. توپ را باید بین دو پا قرار داد و شروع به فشار دادن آن کرد. این حرکت طوری باید باشد که دست‌ها بین دو پهلو باشد، همچنین کمر در این حرکت صاف باشد و پاها از زانو خم شود و توپ را فشار داد . این حرکت ۳۰ ثانیه باید تکرار شود.

لانج داخلی 

این حرکت علاوه بر قسمت‌های پایینی بدن، شکم، پهلو، عضلات شانه را درگیر می‌کند. ابتدا ایستاده و دو پا در کنار هم قرار گیرد. سپس دست‌ها را به سمت بالا نگه داشت آنگاه به آرامی دست چپ را به اندازه نیم دایره به سمت پایین چرخاند به طوری که پای راست همزمان خم شود و پای چپ صاف بماند و با زاویه‌ای مناسب نسبت به بدن قرار گیرد سعی شود این حرکت ۱۰ بار پشت سر هم برای هر طرف تکرار شود.

پلانک

این حرکت برای قوی شدن عضلات باسن و عضلات پشت پا بسیار مناسب است. بدن را به حالت پلانک نسبت به زمین قرار داده و سپس پاها را به دو طرف باز کرد. این حرکت همانند حرکت پروانه است با این تفاوت که بروی زمین خوابیده انجام می‌گیرد. برای راحتی کار بر روی سنگ این حرکت را انجام داد و در زیر پاها حوله استفاده شود تا به راحتی پاها کشیده شود این حرکت ۱۵ بار تکرار شود.

حرکت قورباغه‌ای

این حرکت برای عضلات بیرونی باسن و داخلی پا بسیار مفید است. روی زمین دراز کشیده و پاها را نسبت به بدن به حالت 90 درجه نگه داشت. آنگاه به آرامی آنها را به سمت پایین و همانند قرار گرفتن پاهای قورباغه (پرانتزی شکل) برده سپس به حالت اولیه بازگرداند. 12 مرتبه این حرکت اجرا شود.

فشار بر روی عضلات داخلی پا

برای قوی شدن عضلات داخلی پا و قسمت‌های پایینی باسن این حرکت بسیار مفید است. به یک سمت دراز کشیده و یک توپ کوچک را میان دو پا قرار داده و آن را فشار داد. آنگاه به اندازه ۲۰ تا ۳۰ درجه پا را بالا برد و دوباره به پایین برگرداند. این حرکت را ۱۵ بار تکرار کرد و برای هر دو طرف انجام شود.

اسکات با هالتر

افرادی که مایلند سریع تر چربی‌های دور باسن و ران کم شود و در کنار آن خوش فرمی حاصل شود حرکت اسکات با هالتر را اجرا کنند. یک عدد میله هالتر را روی شانه خود قرار داده و حرکت اسکات را به آرامی اجرا کرد نباید فراموش کرد که دم و بازدم در این حرکات بسیار مهم است. ۸ تا ۱۲ مرتبه این حرکت را تکرار کرد.

زاویه کمر با پا تقریباً ۱۰ درجه باشد.

پروانه 

 برای سوزاندن کالری بیشتر، افزایش ضربان قلب و از همه مهم‌تر کوچک تر شدن باسن این حرکت بسیار موثر است. در حالی که پاها به اندازه عرض شانه باز شده‌اند خم شده به طوری که کف دست زمین را لمس کند آنها آنگاه دست‌ها به سمت بالا برده شود و در عین حال بدن در این حالت صاف باشد.

این حرکت همچون پریدن است و بعد از پایین آمدن دست را به حالت قبلی باید بازگرداند. ۲۰ تا ۴۰ ثانیه این حرکت را باید تکرار کرد.

پیلاتس

دست را به طور کامل و در راستای شانه‌ها باز کرده و آنگاه به آرامی پای راست خود را به سمت راست کشیده و نگه داشت آنگاه دوباره به حالت اولیه بازگرداند این حرکت را ۱۵ بار برای هر طرفباید انجام داد.

قطعا با انجام این حرکات در یک ماه نتایج قابل ملموسی مشاهده خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دایت لند به ادرس diet-land.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی